تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

حمله پگاه آهنگرانی به سلبریتی‌ها/ ما که هستیم که درباره همه چیز نظر بدهیم؟ +فیلم

پگاه آهنگرانی می‌گوید: خیلی وقت‌ها سعی می‌کنم راجع به چیزی حرف بزنم، اما خودم را کنترل می‌کنم. جایگاهی که فضای مجازی به بازیگر می‌دهد، چقدر این جایگاه را باور می‌کنیم.
حمله پگاه آهنگرانی به سلبریتی‌ها/ ما که هستیم که درباره همه چیز نظر بدهیم؟ +فیلم
رویداد۲۴ موج «سلبریتی‌ها همه چیز دان» یکی از بزرگترین آفات فضای مجازی است. در فضای مجازی مردم با چهره‌های مشهوری مواجه هستند که درباره همه چیز نظر می‌دهند. اما زمانی که این فضا وجود نداشت، پگاه آهنگرانی اقدام به فعالیت سیاسی و انجام کار روزنامه‌نگاری می‌کرد.
 
پگاه آهنگرانی - که سابقه ضدامنیتی و حکم محکومیت نیز دارد - که رویکرد خود را به صورت مشخص در چند سال اخیر اصلاح کرده است در گفت و گویی بسیار جالب می‌گوید: "ممکن است در یک دوره‌ای فعال بودم و کار‌هایی کردم و نمی‌گویم پشیمان هستم، اما کم تجربه‌تر بودم."

بازیگر فیلم دربند در ادامه می‌گوید: سالیانی است که از کسی حمایت نکردم، حرفی هم نزدم و ترسی هم از چیزی نداشتم. اما به نظر من مردم اوردوز این هستند بازیگران راجع به چیزی نظر بدهند. من به این نتیجه رسیدم که چرا اینگونه فکر می‌کنیم؟ ما {بازیگران} چه کاره جامعه هستیم، چرا برتری نسبت به بقیه آدم‌ها داریم که راجع به همه چیز نظر بدهیم. می‌توانیم در حوزه تخصصی‌مان نظر بدهیم، اما اینکه یک اقتداری را احساس کنیم و از جایگاهی رهنمود به مردم بدهیم، به نظر من کار نمی‌کند و برعکس آن رهنمود کار می‌کند و وقتی مردم ناراضی می‌شوند، همه چیز را به گردن تو {سلبریتی‌ها} می‌اندازند.
 

آهنگرانی می‌افزاید: اگر نظر سلبریتی‌ها تاثیری هم داشته باشد، تاثیر واقعی نیست. کمپین فلان چیز را راه می‌اندازند و مردم می‌روند لایک می‌کنند و تا یک هفته درگیر کمپین هستند. اما چون مردم به صورت خودجوش و واقعی این نیاز را احساس نکردند که دنبال حرکت مد نظر چهره مشهور را بروند، کمپین مد نظر خیلی زود فروکش می‌کند و تاثیر عمیقی نمی‌گذارد. من مدت‌هاست در فضای مجازی حضور ندارم و راجع به چیزی اظهار نظر نمی‌کنم، به خاطر اینکه ما چیکاره‌ایم؟ خیلی وقت‌ها سعی می‌کنم راجع به چیزی حرف بزنم، اما خودم را کنترل می‌کنم. جایگاهی که فضای مجازی به بازیگر می‌دهد، چقدر این جایگاه را باور می‌کنیم، این جایگاه به شما می‌گوید من (بازیگر) اینقدر میلیون فالور دارم و حق دارم راجع به همه چیز نظر بدهم در صورتی که درست نیست.
منبع: رکنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
0
3
دقیقا تفاوت خودش با بقیه بازیگرها نشان داد درود بر شرفت خانم اهنگرانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0
2
زیاد خودتو درگیر نکن کلا همتون هیچ... نیستین، سعی هم نکن خیلی غلمبه سلمبه حرف بزنی که همه به به وچه چه کنن در حد خودتو شعورت حرف بزن ،همتون از دم سر وته یه کرباسین مردم شما رو بزرگ کردن، هر وقت هم از چشم مردم بیفتین دیگه باید جول و پلاستون رو جمع کنین و برید.
نظرات شما
پیشخوان