تاریخ انتشار: ۲۰:۳۱ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
میراسماعیلی‌:

تعلیق جودوی ایران بسیار عجولانه و ناعادلانه انجام شد

رئیس فدراسیون جودوی ایران تعلیق این فدراسیون از سوی فدراسیون بین المللی را بسیار عجولانه و ناعادلانه خواند.

تعلیق جودوی ایران بسیار عجولانه و ناعادلانه انجام شد

رویداد۲۴  «آرش میر اسماعیلی» با بیان اینکه به طورحتم با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک برای حل این موضوع تلاش خواهیم کرد، افزود: معتقدم تعلیق جودوی ایران سناریو از پیش تعیین شده بود و متاسفانه یکی از ورزشکاران ما هم وارد این موضوع شده و به تشدید آن دامن زد.

وی افزود: امروز در نهایت نامه الکترونیکی مبنی بر تعلیق فدراسیون را از فدراسیون جهانی دریافت کردیم.

رئیس فدراسیون جودو با اشاره به اینکه پیش از این و در بیست و یکم شهریورماه نامه دیگری مبنی بر مشخص شدن تیم پنج نفره کمیته انضباطی این فدراسیون برای رسیدگی به اتفاقات جودوی ایران تشکیل شده است، تصریح کرد: در آن نامه از من درخواست کردند گزارش این اتفاقات را برای آنان ارسال کرده و چگونگی دفاع ایران از این اتفاقات را شرح دهم.

میراسماعیلی با بیان اینکه به طور کتبی دفاع خود را در اختیار وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک قرار دادیم، اظهارداشت: نامه‌ای که امروز دریافت کردیم خارج از روال رسیدگی به این موضوعات است و خودشان آن را تعیین کردند.

وی ادامه داد: اگر قرار بود روال طبیعی طی شود، باید در مسابقات گرندپری و اسکندریه که بیست و دوم و بیست و سوم سپتامبر برگزار می‌شود، کمیته انظباطی این موضوع را به اطلاع ایران رسانده و جودوی ایران را تا رسیدگی نهایی به طور موقت تعلیق می‌کردند، اما با نامه‌ای که امروز دریافت کردیم تمامی این موارد نقض شده است.

میراسماعیلی با بیان اینکه در گزارش فدراسیون جهانی ادعا‌های دروغین به جودوی ایران نسبت داده شده است، عنوان کرد: فدراسیون جودو در هماهنگی با وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک از راه دیپلماتیک این موضوع را پیگیری و امیدوارم از این مرحله سخت و تعلیقی که همراه با تحریم‌ها علیه مردم ایران ایجاد شده است عبور و به عنوان سرباز این آب و خاک در این جنگ نابرابر به پیروزی برسیم.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان