تاریخ انتشار: ۱۹:۵۷ - ۰۸ مهر ۱۳۹۸
کولاکوویچ:

جنگندگی مهم‌ترین مشخصه‌ی والیبال ایران است/ می‌دانیم چطور بازی کنیم و برنده شویم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: جنگندگی مهم‌ترین مشخصه‌ی والیبال ایران است.

جنگندگی مهم‌ترین مشخصه‌ی والیبال ایران است/ می‌دانیم چطور بازی کنیم و برنده شویم

رویداد۲۴  ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در نشست خبری پیش از آغاز مسابقات جام جهانی ژاپن حاضر شد و درباره شرایط تیمش گفت: در ابتدا خیلی خوشحالم که اینجا هستیم. این آخرین تورنمنت در تقویم مسابقات امسال است. برای ما خیلی سخت است که در ۱۵ روز ۱۱ بازی کنیم و این برای هیچ تیمی آسان نیست.

او در پاسخ به این سوال که آیا تیمش فرصت کافی برای ریکاوری جهت حضور در مسابقات جام جهانی را داشته یا نه، بیان کرد: نه، چون امسال خیلی تقویم فشرده‌ای داشتیم و بعد از مسابقات قهرمانی آسیا، فرصتی برای ریکاوری نداشتیم و بلافاصله راهی ژاپن شدیم تا اینجا باشیم. این تورنمنت بعد از یک فصل بسیار طولانی است و نمی‌توانیم بگوییم که این مسابقات، به نحوی آماده‌سازی برای رقابت‌های انتخابی المپیک خواهد بود. حدود سه ماه تا آن بازی‌ها فاصله داریم و برنامه‌ی متفاوتی برای آن رقابت‌ها خواهیم داشت، چون تنها ۱۰ روز قبل از شروع آن مسابقات می‌توانیم لژیونر‌های خود را در اختیار داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پایان و در پاسخ به این سوال که مهم‌ترین ویژگی تیمش را چه می‌داند، عنوان کرد: مهم‌ترین مشخصه‌ی ما، جنگندگی تیم ما است. همه بازیکنان ما والیبال را به خوبی درک می‌کنند. شاید در همه شاخص‌ها کامل نباشیم، اما جنگنده‌های خوبی هستیم و دفاع کردن را هم خوب بلدیم. تیم ما به خوبی می‌داند چه طور بازی کند و به پیروزی برسد.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان