تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۱۰ مهر ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

متهم اخلال در بازار خودرو، عضو هیات تفحص از صنایع کشور شد!‎

محمد عزیزی نماینده ابهر که چندی پیش به به اتهام اخلال در بازار خودرو بازداشت شد، به عنوان عضو هیأت تحقیق و تفحص از صنایع کشور انتخاب شد!

متهم اخلال در بازار خودرو، عضو هیأت تفحص از صنایع کشور شد!‎

رویداد۲۴ احسان بداغی، فعال سیاسی در توئیتی نوشت:

"خانه ملت خبر داده محمد عزیزی نماینده ابهر که هم‌اکنون متهم به اخلال در بازار خودرو است و در همین رابطه بازداشت شده بود، عضو هیأت تحقیق و تفحص از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران شد. نکته: ایران خودرو و سایپا از جمله شرکت های زیرمجموعه سازمان گسترس و نوسازی صنایع ایران هستند."

توئیت احسان بداغی درباره بازداشت محمد عزیزی، نماینده ابهر +عکس

به گزارش رویداد۲۴  محمد عزیزی عضو کمیسیون صنایع مجلس است که چندی پیش به اتهام اخلال در بازار خودرو بازداشت شده است. او و فریدون احمدی با وثیقه‌های میلیاردی آزاد شدند.

محمد جواد جمالی نوبندگانی سخنگوی کمیسیون نظارت بر رفتار نمایندگان به نقل از دادستان تهران گفته محمد عزیزی و فریدون احمدی که از اعضای کمیسیون صنایع هستند از نفوذ خود برای قراردادها استفاده کردند و بهره بردند همچنین اعلام شده بعد از پایان مدت قرارداد و عدم تمدید آن با استقرار تیم جدید مدیریتی در سایپا یکی از این نمایندگان شخصا جهت تمدید قرارداد از شرکت سایپا پیگیری کرده و مدیرعامل جدید را تهدید کرده که در صورت عدم تمدید وزیر مربوطه را استیضاح می‌کند.»

محمد عزیزی هماکنون در حالی عضو هیات تحقیق و تفحص از سازمان گسترش صنایع شده که خود پرونده مفتوح مالی دارد و نکته مهمتر اینکه شرکت‌های خودروسازی زیر مجموعه سازمان گسترش صنایع هستند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
0
0
یعنی بی قانونی تو کشور و مجلس بیداد میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
0
0
دقت کردید به عکس .چه قشنگ به ریش مردم بدبخت میخندند!!!!
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان