تاریخ انتشار: ۱۵:۲۲ - ۱۰ مهر ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

بازداشت بهیاری که از سرنگ‌های آلوده به ایدز در لردگان استفاده می‌کرد

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در خصوص موضوع ابتلای افرادی به ویروس ایدز در پی استفاده از سرنگ آلوده توضیح داد.
سرنگ‌های آلوده به ایدز در لردگان
رویداد۲۴ رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده است و دستگاه قضایی با پیگری‌های فوری خود موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهد.

در پی انتشار اخباری بر آلوده شدن برخی از اهالی یکی از روستا‌های شهرستان لردگان به ویروس ایدز به دنبال استفاده از سرنگ آلوده توسط بهیار خانه بهداشت، احمدرضا بهرامی، رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان بیان کرد: امروز جلسه شورای تامین استان چهارمحال و بختیاری در رابطه با این موضوع برگزار خواهد شد و آخرین اقدامات در این جلسه ارزیابی خواهد شد.

بهرامی تصریح کرد: برخی ادعا دارند که یکی از بهیارانی که در یکی از مراکز بهداشت کار می‌کرده است در زمانی که برای انجام آزمایشات از آن‌ها خون می‌گرفته به جای اینکه برای هر فرد از یک سرنگ استفاده کند از سرنگ مشترک استفاده می‌کرده است که در حال حاضر فرد مذکور در بازداشت به سر می‌برد.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری گفت: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده است و دستگاه قضایی با پیگری‌های خاص و فوری خود موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهد و سایر مسئولان نیز در حال پیگیری موضوع جهت کشف منشاء موضوع هستند.
 
 

 

 

منبع: میزان
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
قاضی القضات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
0
1
حالا باید اون قاضی که این دستور را صادر کرده بگیرن بفرستن زندان تا از این بع بعد به علم نداشته شان استناد نکنند.
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
روسیاهی به زغال ماند
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
0
روسیاهیش به زغال ماند .تا یه بار دیگه قضات زود تصمیم نگیرند
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان