تاریخ انتشار: ۱۴:۵۸ - ۱۳ مهر ۱۳۹۸

تیراندازی به خانه کاندیدای هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد + عکس

فرد یا افرادی شبانه به سمت منزل کاندیدای ریاست هیات کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد تیراندازی کردند و او را تهدید به کناره‌گیری از انتخابات هیات کشتی استان کردند.
تیراندازی به خانه کاندیدای هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد + عکس
رویداد۲۴ بامداد پنج‌شنبه ۴ مهر، فرد یا افرادی ناشناس با حضور مقابل منزل علی سلیمانی در گچساران رییس سابق ۲ دوره هیات کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد، اقدام به تیراندازی به سمت در و پنجره منزل او کردند و ضمن ایراد خسارت به شیشه‌ها و اتومبیل او، در دست نوشته‌ای که آن را بر روی درب حیاط چسبانده بودند، او را تهدید کرده‌اند که از حضور در انتخابات هیات کشتی کناره‌گیری کند.

علی سلیمانی کاندیدای هیات کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد که به منزل او حمله شده درباره این اتفاق اظهار کرد: پیش از بروز این ماجرا، فردی ناشناس با فرستادن پیامک و یا تماس تلفنی ابتدا به بنده پیشنهاد داد با دریافت ۲۰ میلیون تومان از حضور در انتخابات هیات کشتی استان کناره‌گیری کنم، اما وقتی با بی‌تفاوتی من مواجه شد پیشنهاد ۴۰ میلیون تومانی داد که بنده باز هم توجهی به این خواسته او نکردم.

کاندیدای ریاست بر هیات کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد مدعی شد: وقتی این فرد ناشناس بی‌تفاوتی بنده به پیشنهاد دریافت پول را دید شروع به تهدید کرد تا اینکه بامداد پنج‌شنبه ۴ مهر ساعت ۴ عده‌ای به مقابل منزلم در گچساران آمدند و اقدام به شلیک ۵ تیر ساچمه‌ای به سمت شیشه‌های ساختمان و درب حیاط کردند. البته من در مسافرت اهواز بودم و خانواده‌ام نیز در خانه حضور نداشتند، اما متاسفانه همسایه طبقه بالایی ما که خانمش باردار است بر اثر این تیراندازی شیشه‌هایشان می‌شکند و شدیدا دچار وحشت و ترس می‌شوند. تیر‌ها هم‌چنین به صندوق عقب اتومبیلم که در پارکینگ بود برخورد کرده و باعث خسارت شده است.

وی مدعی شد: مهاجم یا مهاجمان ناشناس هم‌چنین دو دست نوشته از خود بر جای گذاشته‌اند که یکی را داخل حیاط منزل انداختند و دیگری را بر روی درب حیاط چسباندند که بر روی آن نوشته بودند این آخرین اخطار است و اگر انصراف ندهی و بخواهی بابت این تیراندازی شکایت کنی جانت به خطر می‌افتد.

سلیمانی با اشاره به اینکه برای چهارمین مرتبه است که شاهد تیراندازی و اتفاقات دیگر در ورزش این استان طی سال‌های اخیر هستیم، خاطرنشان کرد: امیدوارم با توجه به پیگیری‌های خوب مقامات قضایی و انتظامی دیگر شاهد چنین اتفاقات ناگواری که احساسات عمومی مردم استان را جریحه‌دار کرده نباشیم.

رییس سابق هیات کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: از عامل یا عاملان این تیراندازی شکایت کرده‌ام و تحقیق مسئولان انتظامی و قضایی استان برای پیگیری این اتفاق با جدیت در حال انجام است. امیدوارم با برخورد قانونی و جدی با مسببان، این آخرین باری باشد که شاهد چنین اتفاقاتی در استان هستیم.

تیراندازی به خانه کاندیدای هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد + عکس
 
تیراندازی به خانه کاندیدای هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد + عکس
سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی شهرستان گچساران نیز پیش از این درباره این تیراندازی گفته بود: روز پنج شنبه هفته قبل، در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد شرارت و ایجاد رعب و وحشت که با تیراندازی شبانه به منزل یکی از پیشکسوتان ورزش کشتی در سطح شهر باعث اخلال در نظم عمومی شده بودند، ماموران انتظامی به‌طور سریع وارد عمل شدند که با اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران پلیس شهرستان گچساران محل اختفای متهم شناسایی، مشخص شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی با مراجع قضایی، متهم در عملیاتی غافلگیرانه، دستگیر شد و به صراحت به تیراندازی با اسلحه به سمت منزل یکی از پیشکسوتان ورزش کشتی در شهر گچساران اعتراف کرد.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان