تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۱۵ مهر ۱۳۹۸

جلد روزنامه‌های ورزشی صبح اروپا +تصاویر

امروز به بررسی روزنامه‌های ورزشی اروپا در تاریخ ۷ اکتبر می‌پردازیم.
جلد روزنامه‌های ورزشی صبح اروپا +تصاویر
رویداد۲۴ امروز یعنی ۷ اکتبر مصادف با پانزدهم مهر ماه مهم‌ترین روزنامه‌های ورزشی صبح اروپا را مورد بررسی قرار می‌دهیم.


مارکا؛ والورده، پوگبای ترکیب زیدان


این روزنامه مادریدی تیتر اصلی خود را به قهرمانی دیروز مارک مارکز در مسابقات موتوجیپی تایلند اختصاص داده است. این روزنامه با تیتر "مارکز، یک پادشاه" از عملکرد این موتورسوار اسپانیایی تمجید کرده است.


مارکا در قسمتی دیگر به پیروزی قاطع بارسلونا مقابل سویا با درخشش دوباره لوئیس سوارز اشاره کرده است.


مارکا در بخشی دیگر نیز از فدریکو والورده به عنوان جانشین پوگبا برای زیدان یاد کرده است. پوگبا که قرار بود تابستان به جمع کهکشانی‌ها بپیوندد، اما این امر محقق نشد.
 

آاس؛ اینجا هم موتو جیپی


آاس هم همچون مارکا صفحه اصلی خود را به قهرمانی مارک مارکز در مسابقات موتوجیپی اختصاص داده است. این روزنامه با تیتر "سیری ناپذیر" به ادامه روند موفقیت آمیز این موتور سوار اسپانیایی اشاره کرده است.


آاس در قسمتی دیگر به تساوی نا امید کننده اتلتیکو مادرید مقابل وایادولید اشاره کرده است.


موندو؛ و باز هم مارکز!


این روزنامه کاتالانی هم با وجود پیروزی مهم بارسلونا در بازی دیشب مقابل سویا، تیتر اصلی خود را به قهرمانی مارک مارکز اسپانیایی در مسابقات موتوجیپی بوریرام تایلند اختصاص داده است.


موندو در قسمتی دیگر به پیروزی بارسلونا مقابل سویا اشاره کرده و با تیتر "لاهوز آشوب گر پیروزی پرگل" اعلام کرده که متئو لاهوز، داور این دیدار، برخورد محکمی با بازیکنان در این دیدار داشت و دو نفر را از بارسا اخراج کرد.


اسپورت؛ طوفان بارسا


این روزنامه چاپ شهر بارسلونا با تیتر "گرد و خاک زیاد" به عملکرد فوق العاده بارسا در بازی دیشب مقابل سویا و پیروزی ۴-۰ این تیم اشاره کرده است. این روزنامه به گلزنی مسی در مسابقه دیشب پس از چند دیدار اشاره کرده است.


اسپورت نیز در قسمتی دیگر به قهرمانی مارک مارکز در مسابقات موتوجیپی اشاره کرده است.


گاتزتا دلو اسپورت؛ فرار یووه


این روزنامه ایتالیایی صفحه اصلی خود را به پیروزی یوونتوس در دیدار حساس دیشب مقابل اینتر اختصاص داده است. گاتزتا با تیتر "سبقت یووه" به صعود این تیم به صدر جدول با پیروزی مقابل اینتر اشاره کرده است.


این روزنامه در قسمتی دیگر عنوان کرده که با وجود پیروزی میلان مقابل جنوا باز هم به احتمال زیاد جامپائولو در این تیم نخواهد ماند و لوچیانو اسپالتی اصلی ترین گزینه جانشینی او محسوب می شود.

کوریره دلو اسپورت؛ ساری قدرتمند


این روزنامه هم با تیتر "ساری در قدرت" به پیروزی یوونتوس در حساس ترین جدال این هفته سری آ در بازی دیشب اشاره کرده است. کوریره عنوان کرده که یوونتوس با گل دقایق ابتدایی دیبالا پیش افتاد اما چند دقیقه بعد لائوتارو مارتینز کار را از روی نقطه پنالتی به تساوی کشاند. اما در اواخر نیمه دوم ایگواین گل پیروزی بخش بیانکونری را به ثمر رساند تا آن ها با سه امتیاز سن سیرو را ترک کنند.


اکیپ؛ پیروزی نجات بخش سنت اتین


این روزنامه فرانسوی صفحه اصلی خود را به پیروزی نجات بخش سنت اتین در بازی دیشب مقابل لیون اختصاص داده است و عنوان کرده که سنت اتین با این پیروزی حالا به بقا در لوشامپیونه امیدوار شده است و وضعیت لیون نیز اسفناک تر از قبل پیش خواهد رفت.


اکیپ هم در قسمتی دیگر از شماره امروز خود به مسابقات موتوجیپی تایلند و قهرمانی مارک مارکز اسپانیایی اشاره کرده است.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان