تاریخ انتشار: ۲۰:۵۴ - ۱۵ مهر ۱۳۹۸
محمدحسن انصاریفرد:

هزینه شکایت به CAS بر عهده استقلال است/ با برانکو توافق می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از هزینه‌های مربوط به شکایت باشگاه استقلال به CAS اطلاعی ندارم، چون همه این هزینه‌ها بر عهده باشگاه استقلال است.

هزینه شکایت به CAS بر عهده استقلال است/ با برانکو توافق می‌کنیم

رویداد۲۴  محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص رای CAS و تایید قهرمانی سرخ پوشان در سوپرجام بیان داشت: در مراسم ختم مرحوم کاشانی بودیم که این خبر به ما رسید و سریع در این مورد اطلاع رسانی کردیم. این جام را قبلا گرفته بودیم و آن را همراه سوپرجام بعدی در یکی از دیدار‌های خانگی مان طی مراسمی در خور شان، تقدیم هواداران پرسپولیس می‌کنیم.

مدیرعامل سرخ پوشان در خصوص هزینه‌های این دادرسی گفت: از این هزینه‌ها اطلاعی ندارم، چون ارتباطی به باشگاه پرسپولیس ندارد. از آنجایی که باشگاه استقلال شاکی پرونده بود تمام هزینه‌های مربوطه را پرداخت کرده و، چون رای نیز به سود ما بود این هزینه‌ها بر عهده باشگاه استقلال است.

وی در خصوص جلسه باشگاه با وکیل برانکو در تهران بیان داشت: از روزی که در پرسپولیس مسئولیت گرفتم به برانکو پیغام دادم که جای ما و شما در کمیته انضباطی فیفا نیست و باید با هم توافق کنیم. بار‌ها با ایشان تماس گرفتیم و صحبت‌هایی کردیم تا این که امروز وکیل او به تهران آمد و رسما نشستی با هم داشتیم.

انصاریفرد گفت: پیشنهاداتی به وکیل برانکو دادیم و قرار شد وی بعد از جلسه با خود برانکو، نتیجه را به ما بگوید. شواهد نشان می‌دهد که می‌توانیم برای پرداخت مطالبات برانکو توافق کنیم.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان