تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۱۶ مهر ۱۳۹۸

وضعیت داماش گیلان پس از استعفای مالک و مدیرعامل

رئیس هیات فوتبال گیلان می‌گوید با عوامل باشگاه داماش گیلان جلسه‌ای برگزار شده و قرار است که مشکلات موجود این تیم به زودی حل شود.
وضعیت داماش گیلان پس از استعفای مالک و مدیرعامل
رویداد۲۴ هفته گذشته مالک و مدیرعامل باشگاه داماش گیلان اعلام کردند که قصد تیم‌داری در لیگ یک ندارند و از سمت خود در این باشگاه استعفا کردند و داماش را به هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان واگذار کردند. این مساله به خاطر مشکلات مالی و عدم حمایت مسوولان از این تیم بود و این اتفاق موجب شده تا وضعیت داماش گیلان در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

در این رابطه، قربانعلی الماسخانه، رئیس هیات فوتبال گیلان درباره وضعیت داماش گیلان گفت: هیچ چیزی به هیات فوتبال یا اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان داده نشده است. با ارسال یک نامه که نمی‌شود تیم را تحویل داد. مگر کار هیات فوتبال تیم‌داری است؟

او ادامه داد: ما یک جلسه با عوامل باشگاه گذاشتیم و قرار است این مساله حل شود. همه مسئولان کمک حال باشگاه هستند. مدیرعامل و مالک باشگاه هم باید کار خودشان را انجام دهند تا همه چیز به درستی پیش رود.

الماسخانه در پایان گفت: از امروز (سه‌شنبه) تمرینات داماش آغاز می‌شود و امیدواریم که همه چیز به درستی پیش برود تا داماش به موفقیت برسد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: داماش گیلان ، داماش
نظرات شما
پیشخوان