تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۲۱ مهر ۱۳۹۸

سامسونگ، گلکسی نوت ۱۰ لایت و گلکسی اس ۱۰ لایت را به محصولات خود اضافه می‌کند

ظاهرا سامسونگ در حال کار روی نسخه‌های ارزان‌قیمت پرچم‌داران خود است که با نام‌های گلکسی نوت ۱۰ لایت و گلکسی اس ۱۰ لایت شناخته می‌شوند.
سامسونگ، گلکسی نوت ۱۰ لایت و گلکسی اس ۱۰ لایت را به محصولات خود اضافه می‌کند
رویداد۲۴ براساس گزارشی اختصاصی از SamMobile، به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال آماده‌کردن نمونه‌ای ارزان‌قیمت از گلکسی نوت ۱۰ با نام گلکسی نوت ۱۰ لایت است. این وب‌سایت همچنین تولید گلکسی اس ۱۰ لایت را نیز تائید کرده که به‌عنوان چهارمین مدل، به مدل‌های اس ۱۰ یعنی گلکسی اس ۱۰، اس ۱۰ پلاس و S۱۰e خواهد پیوست.

نوت ۱۰ امسال در دو مدل گلکسی نوت ۱۰ پلاس و نسخه‌ی ارزان‌تر گلکسی نوت ۱۰ عرضه شد؛ این گوشی‌ها روی ارائه‌ی دو دستگاه نوت پرچم‌دار به مشتریان، در دو اندازه‌ی متفاوت و دارای تغییرات کم تمرکز کرده‌اند؛ اما نسخه‌ی کوچک‌تر و ارزان‌تر که قیمت آن از ۹۴۹ دلار آغاز می‌شود، چندان هم مقرون‌به‌صرفه نیست. این نخستین‌بار است یک نسخه‌ی ارزان‌تر برای محصولات نوت عرضه می‌شود و می‌تواند تجربه‌ی اس‌پن را با قیمتی معقول‌تر به مشتریان ارائه دهد.

گزارش SamMobile گزینه‌های رنگ سیاه و قرمز و عرضه در اروپا را برای نوت ۱۰ لایت تائید کرده‌اند؛ اما هنوز هیچ جزئیاتی در مورد نمونه‌هایی که در ایالات‌متحده عرضه می‌شود، ارائه نشده است. همچنین، در حال حاضر مشخص نیست که چه تفاوتی بین پردازنده‌ی این گوشی با برادران دوقلوی آن وجود دارد؛ تنها می‌توان با اطمینان گفت که شاهد مدل نوت و قلم اس‌پن خواهیم بود.
گلکسی نوت ۱۰ لایت

اخبار گلکسی اس ۱۰ لایت اطلاعات بیشتری را در اختیار ما قرار می‌دهد. سخت‌افزاری که برای این گوشی پیش‌بینی می‌شود، شامل پردازنده‌ی کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵ با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی باقابلیت ارتقا است؛ همچنین ظرفیت باتری آن ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت با شارژ ۴۵ وات خواهد بود. در پشت گوشی می‌توان انتظار دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، حسگر اولتراواید ۱۲ مگاپیسکلی و یک دوربین عمق سنج ۵ مگاپیکسلی را داشت. در جلو، شاهد یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی همراه‌با صفحه‌نمایش ۶/۷ اینچی از نوع +Full HD خواهیم بود.

این مشخصات بیش از آنکه به یک دستگاه از سری اس ۱۰ شباهت داشته باشد، مشخصات سری A، خصوصاً گلکسی A۹۱ را یادآور می‌شود. در گوشی‌های جدید سری A، به‌ویژه گلکسی A۵۰، درحالی‌که در عملکرد و طراحی نقصی دیده نمی‌شود، سیستم دوربین اشکلاتی دارد. اگر اس ۱۰ لایت محدوده‌ی قیمتی بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ دلار داشته باشد، رقیبی جدی برای وان‌پلاس ۷ تی، آیفون ۱۱ و پیکسل ۳a خواهد بود. نوت ۱۰ لایت نیز می‌تواند با مدل‌های مشابه رقابت کند؛ اما اگر مشخصاتش به استاندارد‌ها نزدیک‌تر باشد، بهتر می‌تواند آماده‌ی رقابت شود.
منبع: زومیت
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان