تاریخ انتشار: ۱۵:۱۶ - ۲۸ مهر ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

کریمی قدوسی: در ارتباط با آمد نیوز، دستگیری‌هایی در نهاد ریاست جمهوری صورت گرفته

جواد کریمی قدوسی در یک رشته توئیت ادعایی را علیه حسام الدین آشنا در ماجرای آمدنیوز و روح الله زم مطرح کرد.
رویداد۲۴ جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در توئیتی نوشت: دستگیری‌های صورت گرفته در حوزه نهاد ریاست جمهوری در ارتباط با آمدنیوز باید برای مردم روشن شود.

کریمی قدوسی در توئیت دیگری هم نوشت: نقش حسام الدین آشنا، مسئول اتاق عملیات روانی دولت در ماجرای آمدنیوز باید مورد توجه قرار گیرد.
 
علیرضا خان کرمی رییس حراست نهاد ریاست جمهوری در گفت‌وگو با رویداد۲۴ در واکنش به ادعای کریمی قدوسی گفته کسی در نهاد ریاست جمهوری در ارتباط با آمدنیوز بازداشت نشده است.

کریمی قدوسی


بیشتر بخوانید:

شیرین نجفی ادمین آمد نیوز کیست؟/ نیروی نفوذی اطلاعات سپاه یا همکار روح الله زم

اولین همکار داخلی آمدنیوز کیست؟ / از عماریون تا دروغ پردازی علیه ظریف


عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان وابسته به سپاه پاسداران چندی پیش در توئیتی از آغاز یک پالایش درون حاکمیتی پس از بازداشت زم خبر داده است. گنجی نوشت: «زم پایان راهی بود که در آن آبرو‌ها برده شد و چه داستان‌هایی که برای هتک حرمت‌ها ساخته نشد. اما آغاز یک پالایش جدی نیز هست. نفاق درون حاکمیت رخ نمایی خواهد کرده و سیفونی که کشیده خواهد شد.» او توضیح بیشتری نداده است که این پالایش از کجا آغاز می‌شود.

 

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
تندیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
1
0
مقام معظم رهبری سه سال قبل خطر نفوذیها را گوشزد کرده بودند . متاسفانه خوشبینی به اطرافیان و قبیله گرایی مزمن چنان مسئولین کل حاکمیت را فرا گرفت که حاضر نبودند نگاهی دقیق به لایه های مسئولین و عناصر تحت امر خود انداخته و عملکرد انها را ارزیابی کنند و حتی بخشهای مرتبط با مراقبت و کشف نفوذیها چون حراست ها و حفاظت اطلاعاتها و وزارت اطلاعات نیز دستخوش این گرفتاری مزمن خوشبینی و قبیله گرایی شدند و متاسفانه نفوذیها تا مراکز حساسی در نهادهای نظامی و امنیتی چترجاسوسی و پراکندن تخم بدبینی و غرس نهال دروغ و نفرت پراکنی پیش رفتند . محمدحسین رستمی یکی از این نمونه هاست ویا جاسوسی که درزیر مجموعه وزارت دفاع و پ ن م به دام افتاد و یا نفوذیهایی که موجب اسارت مرزبانان ما در سالهای قبل در مرز ایران و پاکستان شدند ونفوذیهایی که در وزارت امور خارجه ، وزارت نفت ، وزارت اقتصاد ؛قوه قضائیه و ...... شناسایی شده و حذف گردیدند و ده ها مثال از این دست باید مسولین را به این نقطه برساند که زیر مجموعه انها مصداق کلام امام راحل است که فرمودند مراقب بیوت خود باشید .
نظرات شما
پیشخوان