تاریخ انتشار: ۱۴:۰۲ - ۳۰ مهر ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

پیشنهاد یک سایت امنیتی به همکاران روح الله زم/ کسانی که با آمدنیوز ارتباط داشتند، خود را معرفی کنند

سایت گرداب با صدور بیانیه‌ای از همه مرتبطین و همکاران کانال آمدنیوز که تاکنون موفق به اعلام برائت نشده‌اند خواست تا برای ابراز ندامت و تخفیف مجازات احتمالی با این مجموعه ارتباط برقرار کنند.
اعترافات روح الله زم آمد نیوز
رویداد۲۴ پس از دستگیری روح الله زم مدیر کانال آمدنیوز، سایت گرداب رسانه‌ای که اطلاعات امنیتی کشور را منتشر می‌کند، در بیانیه‌ای نوشت هر کسی با آمد نیوز ارتباط داشته خودش را معرفی کند.
 
در بیانیه گرداب نوشته شده با اشاره به درخواست‌های مکرر از سازمان اطلاعات سپاه، از افرادی که تاکنون موفق به اعلام برائت نشده‌اند و با این شبکه معاند همکاری داشته‌اند، برای ابراز ندامت و تخفیف مجازات احتمالی با این مجموعه ارتباط برقرار کنند.
 
در ادامه بیانیه این چنین آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر کاروان پیام رسانان نهضت حسینی که الهام بخش حرکت پرشکوه و بی نظیر میلیونی امت اسلام برای رساندن ندای حق به بشریت شدند، تا با امواج عظیم حرکت اربعینی ملت‌ها در عصر جاهلیت مدرن موج بیداری را تقویت و پایان حاکمیت ظالمان فریبکار بر جهان را هرچه نزدیکتر کنند. ظالمانی که پس از شکست چهل ساله از انقلاب اسلامی و خلع سلاح شدن در تمام جبهه‌ها و پس از آنکه ناتوانی ناو‌ها و بمب افکن‌ها و موشک‌هایشان در مواجهه با انقلاب اسلامی به اثبات رسید، اینک به سحر رسانه‌ای متوسل شده‌اند تا شاید با فریبکاری رسانه‌ای، اجل محتوم خود را عقب بیاندازند.

خدا را شکر می‌کنیم که در چنین ایامی پاسداران گمنام امام زمان (عج) را توفیق دیگری عنایت فرمود تا با گرفتار کردن یکی از مزدوران رسانه‌ای استکبار که تحت پوشش چتر حفاظتی کم‌نظیر قرار داشت، از سویی پوشالی بودن هیمنه ظاهری سرویس‌های اطلاعاتی غرب و ضعف و جاماندگی آن‌ها را به اثبات برسانند و از سوی دیگر با پرده‌برداری از دروغ و دغل‌های رسانه‌ای دشمن و افشای پشت پرده نمایش‌های دروغین، زمینه رسوایی بیش از پیش آن‌ها را نزد همه جهانیان فراهم آورند.

تا همگان بدانند دیگر دورانی که افراد سرخورده و جاه‌طلب از یک ملت به دشمن پناه ببرند و با مزدوری و دلخوش کردن به وعده‌های پوشالی سرویس‌های جاسوسی با راه انداختن رسانه و انجام جنگ روانی برای یک ملت تصمیم گرفته و سرنوشت ملت‌ها را تغییر دهند به سر آمده و دوران آگاهی ملت‌ها فرا رسیده است. آن‌هایی که از شکست‌های زنجیره‌ای استکبار از انقلاب اسلامی درس نگرفته‌اند و هنوز باور ندارند که عصر ملت‌ها فرا رسیده است، جا دارد که به خود آیند و چشم‌های خود را بر روی حقیقت باز کنند و از این حوادث عبرت بگیرند و بدانند که پاسداران انقلاب اسلامی بر ادامه این راه مصممند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
0
1
زیاد‌منتظر‌نباشید‌کسی‌خود‌را‌معرفی‌کند‌آنهایی‌که‌با‌بیگانگان‌سر‌ویری‌دارند.دارای‌صندوقچه‌های‌اسرار‌مشابه‌انچه‌که‌آقای‌مخزن‌الاسرار‌دارد.می‌باشند‌در‌صورت‌لو‌رفتن‌از‌سحر‌این‌صندوقچه‌برای.نجات‌خود‌استفاده‌می‌کنند
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
0
1
اعتماد به نفسشون دیگه بیش از حد رفته بالا
پاسخ ها
صدای ملت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
اعتماد به نفس اینارو اگه یونجه داشت سالی 3بار زعفرون میداد
نظرات شما
پیشخوان