تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۰۱ آبان ۱۳۹۸

قیمت ارز، دلار، یورو و درهم امروز ۹۸/۰۸/۰۱

صرافی ملی امروز قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۱هزار و ۲۵۰ تومان و قیمت یورو را ۱۲هزار و ۵۵۰ تومان تعیین کرده همچنین قیمت درهم در بازار آزاد ۳هزار و ۱۲۷ تومان و قیمت پوند ۱۴هزار و ۷۷۱ تومان است.
قیمت ارز
رویداد۲۴  صرافی‌های بانک‌ها امروز چهارشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۱ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۱۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۴۵۰ تومان است.

۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند. این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

قیمت درهم برای فروش در بازار آزاد در روز جاری ۳ هزار و ۱۲۷ تومان و قیمت پوند انگلیس ۱۴ هزار و ۷۷۱ تومان تعیین شده است؛ ضمن اینکه صرافی‌های آزاد، قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۱ هزار و ۲۵۲ تومان اعلام می‌کنند.

قیمت انواع ارز در بازار آزاد نسبت به روز قبل اندکی افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید:

 

نوع ارز

قیمت

قیمت دلار صرافی بانکی

11هزار و 250 تومان

قیمت دلار در بازار آزاد

11 هزار و 252 تومان

قیمت یورو

12هزار و 551 تومان

قیمت درهم امارات

3هزار و 127 تومان

قیمت پوند

14هزار و 771 تومان

 

 

 

 

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت یورو
نظرات شما
پیشخوان