تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۰۳ آبان ۱۳۹۸

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پارس جنوبی جم

استقلال در هفته هشتم امروز از پارس جنوبی جم میزبانی می‌کند.
ترکیب احتمالی استقلال مقابل پارس جنوبی جم
رویداد۲۴ از سری مسابقات هفته هشتم لیگ برتر امروز تیم استقلال تهران از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی میزبان پارس جنوبی رده دهمی است. تیم تحت هدایت فراز کمالوند در هفت مسابقه قبلی به یک برد، چهار تساوی و دو شکست دست پیدا کرده است و دو امتیاز کمتر از استقلال نه امتیازی به دست آورده است.

استقلال تهران در هفته هفتم پس از برد مقابل فجر سپاسی، سایپا را با نتیجه پرگل از پیش رو برداشت تا چهارمین بردش در فصل جدید را جشن بگیرد. در مقابل پارس جنوبی هفته پیش به یک امتیاز مقابل نفت مسجد سلیمان بسنده کرد.

با نظر آندره آ استراماچونی علی دشتی، سیاوش یزدانی، میلاد باقری، امیر حسین کارگر، رضا آذری، زکریا مرادی از لیست استقلال خط خوردند تا ۱۸ بازیکن این تیم برای بازی با پارس جنوبی جم مشخص شوند؛ بنابراین سید حسین حسینی، میلاد زکیپور، روزبه چشمی، عارف غلامی، علی کریمی، شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، مرتضی تبریزی، فرشید باقری، سینا خادمپور، حسین پورحمیدی، وریا غفوری، هروویه میلیچ، شاهین طاهرخانی، مسعود ریگی، محمد دانشگر، آرش رضاوند و سجاد آقایی بازیکنانی هستند که لیست استقلال مقابل پارس جنوبی را تشکیل می‌دهند.
 

بیشتر ببینید: فیلم خلاصه بازی استقلال مقابل سایپا در هفته هفتم لیگ برتر

مصدومیت داریوش شجاعیان پس از محسن کریمی سبب شد تا آندره آ استراماچونی در فاز هجومی با مشکل اساسی رو به رو شود. با توجه به آمادگی بالای شجاعیان و تاثیر او در روند خط حمله استقلال سرمربی ایتالیایی تایید کرد که یک بازیکن تکنیکی باید جانشین او شود و در حال حاضر روی نیمکت علی دشتی تنها این شانس را دارد که در ترکیب قرار بگیرد.

اگرچه دشتی به دلیل برخی مسائل انضباطی در اختیار باشگاه قرار گرفته بود، ولی با بازگشت به تمرینات حضور او در ترکیب اصلی امروز استقلال دور از ذهن نیست. استراماچونی که نشان داده علاقه چندانی به تغییر در ترکیب برنده ندارد به احتمال فراوان امروز با ترکیب مقابل سایپا بازی خواهد کرد، اما با این تفاوت که شجاعیان را در اختیار ندارد.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل پارس جنوبی جم به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، عارف غلامی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، علی کریمی، علی دشتی، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، مهدی قائدی
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان