تاریخ انتشار: ۰۸:۰۴ - ۰۵ آبان ۱۳۹۸

محاکمه تازه داماد تهرانی به خاطر تماشای صحنه خودکشی نوعروس

اخبار حوادث حاکی است، مرد جوان که در صحنه خودکشی همسرش به وی کمک نکرده و فقط نظاره گر پرتاب شدن او از طبقه چهارم ساختمان بوده است، محاکمه شد.
  رویداد۲۴  اوایل پاییز سال ۹۷ به پلیس پردیس خبر رسید که یک زن ۲۲ ساله به نام میترا از طبقه چهارم ساختمان شان به پایین سقوط کرده و جان سپرده است.

پلیس به این ساختمان اعزام شد و پس از بررسی صحنه خودکشی با دستور قضایی جسد خونین زن جوان به پزشکی قانونی منتقل شد.

شواهد نشان می‌داد میترا و همسرش پرویز که دو سال قبل با هم ازدواج کرده بودند، به تازگی به این خانه اسباب کشی کرده اند، اما بار‌ها با هم درگیر شده و همسایه‌ها صدای دعوای آن‌ها را شنیده بودند.
آغاز تحقیقات پلیسی

با افشای درگیری‌های دنباله دار این زوج، پلیس به تحقیق از پرویز پرداخت.

وی گفت: من و میترا دوسال بود با هم ازدواج کرده بودیم، اما با هم اختلاف داشتیم و به همین دلیل هم تصمیم گرفته بودیم بچه دار نشویم. میترا زن عصبی بود و همیشه ناسزا می‌گفت. به همین دلیل چند بار با او درگیر شده بودم. آخرین بار وقتی دعوای ما بالا گرفت من به صورتش سیلی زدم و گلدانی را که روی میز بود برداشتم و به سمت او پرت کردم. همان موقع میترا به سمت بالکن اتاق رفت و خودش را از بالکن به پایین آویزان کرد.

وی ادامه داد:من که از دیدن این صحنه شوکه شده بودم، چند لحظه مکث کردم. بعد بلافاصله به سمت او دویدم تا دست هایش را بگیرم و او را به داخل ساختمان بکشانم، اما همان لحظه دست‌های میترا رها شد و به پایین سقوط کرد.

شکایت پدر و مادر میترا از پرویز

در حالی که پرویز مدعی بود، در ماجرای کشته شدن همسرش نقشی نداشته پدر و مادر میترا از دامادشان شکایت کردند و گفتند که پرویز با دخترشان اختلاف‌های شدیدی داشته و به همین دلیل وقتی متوجه شده میترا قصد خودکشی دارد به او کمک نکرده است.

با این شکایت و اعلام نظر پزشکی قانونی، بازپرس رسیدگی به پرونده اعلام کرد، پرویز متهم به ترک فعل است و به نظر می‌رسد وی برای نجات همسرش کاری انجام نداده و فقط نظاره گر بوده است. او وقتی دیده زن جوان از بالکن طبقه چهارم به پایین آویزان است به کمک او نرفته، منتظر شده تا دست هایش خسته شود و به پایین سقوط کند.

من بی گناهم

وقتی پرویز به این اتهام بازداشت شد، خودش را بی گناه خواند و گفت: من هیچ وقت فکر نمی‌کردم همسرم دست به چنین کاری بزند. وقتی دیدم او خودش را از بالکن خانه به بیرون آویزان کرده است، شوکه شدم. به همین دلیل هم چند لحظه‌ای صبر کردم، اما به محض این که خواستم به او کمک کنم و او را به داخل ساختمان بکشانم دست هایش رها شد و به پایین سقوط کرد.

وی ادامه داد: قبول دارم من و همسرم با هم اختلاف داشتیم، اما من هرگز راضی به مرگ او نبودم.

قرار است پرویز به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کند. این در حالی است که اولیای دم وی را در مرگ دخترشان مقصر می‌دانند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار حوادث ، خودکشی
نظرات شما
پیشخوان