تاریخ انتشار: ۲۲:۱۳ - ۰۵ آبان ۱۳۹۸
تورنمنت بین المللی تکواندو؛

سه مدال برنز به شاگردان عسکری رسید

عاشورزاده، مردانی و رجبی سه تکواندوکار تیم ملی کشورمان با شکست برابر رقبای خود در مرحله نیمه نهایی تورنمنت بین المللی صربستان به نشان برنز دست پیدا کردند.

سه مدال برنز به شاگردان عسکری رسی

رویداد۲۴ هجدهمین تورنمنت بین المللی صربستان در رده سنی بزرگسالان با حضور ۲۸۵ هوگوپوش از امروز فردا یک شنبه ۵ آبان ماه در شهر "بلگراد " آغاز شده است.

این مسابقات G۱ است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۱۰، ۶ و ۳.۶۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

تیم ملی تکواندو مردان کشورمان به منظور کسب امتیاز در راستای ارتقاء رنکینگ المپیکی که سال پیش از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ - توکیو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است با ۶ هوگوپوش در این رویداد حضور پیدا کرده است؛ آرمین هادی پور (وزن ۵۸- کیلوگرم)، فرزان عاشورزاده (وزن ۶۳- کیلوگرم)، سروش احمدی (وزن ۶۸- کیلوگرم)، میرهاشم حسینی (وزن ۷۴- کیلوگرم)، سجاد مردانی (وزن ۸۷+ کیلوگرم) و سعید رجبی (وزن ۸۷+ کیلوگرم) هوگوپوشان اعزامی به این رویداد هستند.

امروز در چار چوب این رقابت ها، فرزان عاشورزاده در وزن ۶۳- کیلوگرم، ابتدا پس از برتری مقابل «اسیمیکوف» از لهستان (۲۰ بر ۴)، «چیهی» از تونس (۱۶ بر ۱۴)، در مرحله نیمه نهایی نتیجه را ۲۳ بر ۱۵ به «گلاسنویک» از کرواسی واگذار کرد و برنز گرفت.

سجاد مردانی در وزن +۸۷ کیلوگرم کشورمان، پس از یک‌دور استراحت، «گئورگیوسکی» از مقدونیه را ۱۸ بر ۱۴ شکست داد و سپس در نیمه نهایی برابر «اسزافرسکی» از لهستان ۱۴ بر ۶ باخت و به نشان برنز رسید.

سعید رجبی دیگر تکواندوکار وزن +۸۷ کیلوگرم کشورمان ابتدا «پیوتر هاتوسکی» از لهستان را ۱۱ بر ۵ شکست دهد و سپس برابر «کارلوس سانسورس» از مکزیک با نتیجه را ۷ بر ۶ باخت و روی سکوی سوم ایستاد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان