تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۰۶ آبان ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

درخواست نعمت‌زاده برای دیدار با رئیس دادگاه دخترش

وکیل شبنم نعمت زاده درباره نامه‌نگاری‌های خانواده متهم با دادگاه و افراد دیگر گفت: پدر خانم شبنم نعمت زاده از من درخواست کرد که قرار ملاقاتی را برای او با رئیس دادگاه هماهنگ کنم. وی اظهار کرد: من به وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت گفتم که قاضی این درخواست را قبول نخواهد کرد و بنده نیز درخواست آقای نعمت زاده را نپذیرفتم، چراکه معتقدم این دیدار قطعاً اثر مثبت نخواهد داشت.
نعمت‌زاده
رویداد۲۴ وکیل شبنم نعمت‌زاده گفت: پدر متهم ردیف اول پرونده از بنده درخواست کرده بود تا قرار ملاقاتی را با رئیس دادگاه هماهنگ کنم.

ششمین جلسه رسیدگی به اتهامات شبنم نعمت‌زاده دختر وزیر سابق صنعت معدن و تجارت، احمدرضا لشگری‌پور و شرکت توسعه دارویی رسا صبح دوشنبه (ششم آبان ماه) در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی‌مقام در مجتمع قضائی امام خمینی (ره) برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

در بخشی از این جلسه وکیل شبنم نعمت زاده درباره نامه‌نگاری‌های خانواده متهم با دادگاه و افراد دیگر گفت: پدر خانم شبنم نعمت زاده از من درخواست کرد که قرار ملاقاتی را برای او با رئیس دادگاه هماهنگ کنم.

وی اظهار کرد: من به وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت گفتم که قاضی این درخواست را قبول نخواهد کرد و بنده نیز درخواست آقای نعمت زاده را نپذیرفتم، چراکه معتقدم این دیدار قطعاً اثر مثبت نخواهد داشت.

 

 

 

 

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
....
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
0
0
درود بر آیت الله ریسی
مدیر انبار شرکت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
0
0
لشگری پور عامل اصلی فساد و ورشکستگی شرکت شده انشالله قاضی با کمک خداوند جوابشو میدم
پولهای مفقودی سرمایه شده توسط خودش و مدیرانش
یکی از پرسنل شرکت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
0
0
خود شما هم در این گند دست داشتی.
نظرات شما
پیشخوان