تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۰۶ آبان ۱۳۹۸
کشتی آزاد امید‌های جهان؛

نتایج قرعه کشی نمایندگان ایران در پنج وزن دوم

نتایج قرعه کشی کشتی آزاد امید‌های جهان مشخص شد و نمایندگان ایران در پنج وزن دوم حریفان خود را شناختند.

نتایج قرعه کشی نمایندگان ایران در پنج وزن دوم

رویداد۲۴  در رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در مجارستان نتایج قرعه کشی نمایندگان ایران در پنج وزن دوم انجام شد.

در وزن ۶۱ کیلوگرم که ۲۰ نفر حضور دارند. محمدباقر یخکشی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف تاکر از آمریکا می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی گیران ارمنستان و مغولستان مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با یسنگالی از قزاقستان کشتی می‌گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده دیدار نمایندگان قرقیزستان و مغولستان می‌رود. در این وزن ۲۴ نفر حضور دارند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم که ۲۶ کشتی گیر حضور دارند، کامران قاسم پور در دور نخست با مخیتاریان از ارمنستان سرشاخ می‌شود و در صورت شکست این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی گیران قرقیزستان و لهستان می‌رود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم حسین شهبازی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نیکال از آمریکا کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی مقابل این حریف در دور بعد به مصاف برنده مبارزه میان نمایندگان ژاپن و مولداوی می‌رود. در این وزن ۲۴ نفر شرکت کرده اند.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که ۲۱ نفر حضور دارند امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف جبرائیلوف از مولداوی می‌رود و درصورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور سوم با برنده نمایندگان ژاپن و قزاقستان پیکار می‌کند.

مسابقات اوزان فوق از ساعت ۱۳ فردا (سه شنبه) برگزار می‌شود.

منبع: فارس
برچسب ها: مجارستان
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان