تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۰۷ آبان ۱۳۹۸

آژیر خطر در تمرین ذوب آهن: درگیری لفظی منصوریان و یک لیدر!

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در آستانه بازی مقابل شاهین بوشهر با لیدر این تیم درگیر شد.

رویداد۲۴ ، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با گذشت هشت هفته از مسابقات لیگ برتر بدون کسب حتی یک برد به چهار تساوی و چهار شکست رضایت داده است و هواداران این تیم از عملکرد کادرفنی و در راس آن از علیرضا منصوریان رضایت ندارند.

منصوریان که در اواسط فصل گذشته به جمع ذوبی‌ها اضافه شده بود و با کسب نتایج نسبتا موفق روز‌های خوبی را سپری می‌کرد بعد از اینکه در لیگ قهرمانان آسیا نتوانست به مراحل بالاتر راه پیدا کند، در دور جدید مسابقات جام حذفی با شکست مقابل مس کرمان از مرحله یک هشتم نهایی کنار رفت.

سرمربی تیم ذوب آهن که تیمش تنها دو پله با قعرجدول رده بندی فاصله دارد روز گذشته شاهد اتفاق عجیبی در تمرین تیمش بود. یکی از لیدر‌های باشگاه ذوب آهن که مدتی از تمرینات این تیم دور بود پس از شکست دو بر یک مقابل پیکان روز گذشته خودش را به تمرین این تیم رساند و از عملکرد منصوریان انتقاد کرد.

این لیدر که به نحوه روند نتیجه گیری تیم ذوب‌آهن انتقاد داشت پیش از بازی خانگی هفته نهم خطاب به منصوریان اعلام کرد که باید هدایت این تیم را واگذار کند و از اصفهان برود. منصوریان در درگیری لفظی که با این لیدر داشت به او اعلام کرد، چون مدت‌هاست به ورزشگاه نیامده و هوادار واقعی این تیم نیست نباید درخصوص مسائل تیم صبحت کند.

با حضور بازیکنان و اعضای باشگاه که در این جلسه تمرینی حضور داشتند درگیری لفظی بین طرفین به زودی برطرف شد و برخلاف آنچه در فضای مجازی به عنوان درگیری فیزیکی مطرح شده بود صحت نداشت.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان