تاریخ انتشار: ۰۷:۲۴ - ۰۸ آبان ۱۳۹۸

اخبار تکنولوژی/ شش ویژگی جدید که خرید اپل‌واچ را توجیه می‌کنند

فراخوانی سیری در اپل‌واچ حالا می‌تواند سریع‌تر انجام شود؛ کافی است مچ دست خود را بالا ببرید و با سیری صحبت کنید یا سیری را مثل همیشه با عبارت «هی سیری» صدا بزنید. بااضافه شدن برنامه شازم (Shazam) می‌توانید این سوال را بپرسید که این چه آهنگی است؟ پس از آن سیری آهنگ را شناسایی خواهد کرد و اگر مایل باشید برایتان پخش کند. حتی می‌توان آهنگ را به فهرست اپل‌موزیک خود اضافه کرد.
رویداد۲۴   اپل در آخرین به روزرسانی سیستم‌عامل اپل‌واچ به گونه‌ای عمل کرده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است. اپل ماه گذشته به روزرسانی‌های مربوط به آیفون، آیپد، اپل تی وی و اپل واچ را منتشر کرد که سیستم عامل WatchOS نسخه ۶ شامل چند قابلیت جدید و کاربردی است که از جمله آن‌ها می‌توان به صفحه‌نمایش همیشه روشن و یک قطب نمای داخلی اشاره کرد، اما به‌غیر از این هفت ویژگی کاربردی دیگر وجود دارد که همه‌شان در کنار هم یا هرکدامشان به‌صورت مجزا می‌توانند دلیلی قانع‌کننده برای خریدن ساعت هوشمند اپل به‌حساب بیایند. حواستان باشد قبل از شروع استفاده از ویژگی‌های جدید در WatchOS نسخه ششم، ابتدا باید iOS گوشی آیفون خود را به نسخه ۱۳ ارتقا دهید.

شماره یک: در نسخه جدید اپل‌واچ کاربران می‌توانند برنامه‌های پیش‌فرض اپل را از ساعت هوشمند خود حذف کنند. برای انجام این کار کاربران تنها می‌توانند با فشار دادن و نگه‌داشتن انگشت روی هر برنامه و سپس زدن نماد X؛ و کانفرم کردن عملکرد، برنامه‌های پیش‌فرض را حذف کنند. درصورت وقوع اشتباه یا نیاز به نصب مجدد یک برنامه می‌توان آن را به راحتی از اپ استور دانلود کرد.

شماره دو: در نسخه جدید اپل‌واچ، برنامه‌ای موسوم به چرخه قاعدگی مختص بانوان وجود دارد که برای بررسی سلامت آن‌ها در طول دوره قاعدگی طراحی شده است. ردیابی سلامت زنان در این برنامه قابل استفاده است. اپل در این بروزرسانی یک برنامه اختصاصی ردیابی چرخه قاعدگی در ساعت کاربران قرار داده که تا آن‌ها با استفاده از اطلاعات ثبت شده روی برنامه از سلامت کلی بدن خود در طول این دوره آگاه شوند. در نسل جدید اپل‌واچ قابلیت ثبت اطلاعات کلیدی در مورد چرخه قاعدگی و باروری برای بانوان فراهم شده است.

شماره سه: پس از به روزرسانی در WatchOS نسخه ششم، کاربران برنامه جدید Noise را خواهند دید. برنامه Noise سطح دسی‌بل محیط اطراف کاربران را کنترل می‌کند و اگر در محیطی هستید که دارای سر و صدای بیش از ۸۰دسی‌بل است (آستانه شروع آسیب به شنوایی) به کاربران هشدار می‌دهد. این ویژگی برای حفظ سلامت شنوایی مفید خواهد بود.

شماره چهار: اپل یک برنامه اَپ استور اختصاصی را در WatchOS نسخه ششم اضافه کرده است که می‌توانید از آن برای بارگیری مستقیم برنامه‌ها روی ساعت استفاده کنید. کاربران با استفاده از این ویژگی برای مشاهده پیشنهادات برنامه‌های اپل یا جستجوی یک برنامه خاص یا به روزرسانی هر برنامه تنها باید برنامه اَپ استور را در ساعت خود باز کنند.

شماره پنج: اکنون برنامه شازم (Shazam) وارد اپل‌واچ شده است. پس فقط باید از سیری بخواهید که یک آهنگ مشخص را برای شما پیدا کند و چند ثانیه بعد نام هنرمند و اطلاعات مربوط به آهنگ را خواهید شنید و حتی می‌توانید درخواست کنید آهنگ برای شما پخش شود. با فشار دادن Digital Crown می‌توانید به سیری دسترسی داشته باشید. برای فراخوانی سیری کافی است مچ دست خود را بالا ببرید و با سیری صحبت کنید؛ یا سیری را مثل همیشه با عبارت «هی سیری» صدا بزنید. استفاده کنید و این سوال را بپرسید که این چه آهنگی است؟ پس از آن سیری آهنگ را شناسایی خواهد کرد و اگر مایل باشید برایتان پخش کند. حتی می‌توان آهنگ را به فهرست اپل‌موزیک خود اضافه کرد.

شماره شش: چگونه اپل‌واچ این همه مدت بدون برنامه ماشین‌حساب بود؟ حالا این نقص برطرف شده است و کاربران می‌توانند تمام محاسبات خود را توسط یک ماشین‌حساب انجام دهند. علاوه بر این یک دکمه وجود دارد که به کاربران کمک می‌کند میزان انعام قابل پرداخت در یک رستوران را به‌سرعت محاسبه کنند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار تکنولوژی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان