تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۰۸ آبان ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
استاد دانشگاه مینه سوتا:

ترامپ نمی‌داند از ایران چه می‌خواهد/ به روحانی حق می‌دهم با ترامپ دیدار نکند

استاد روابط بین‌الملل دانشگاه مینه سوتا رئیس‌جمهور آمریکا را فردی غیرقابل اعتماد دانست و گفت: به روحانی حق می‌دهم که با ترامپ دیدار نکند چرا که ترامپ فردی بسیار بی‌پروا، دروغگو و غیرمحبوب و غیرقابل پیش‌بینی است. دیدار با چنین فردی سخت است.
ترامپ نمی‌داند از ایران چه می‌خواهد/ به روحانی حق می‌دهم با ترامپ دیدار نکند
رویداد۲۴ اسکات لادرمن (Scott Laderman) استاد روابط بین الملل و تاریخ سیاسی دانشگاه مینه سوتا آمریکا است. حوزه تخصصی او تاریخ روابط بین الملل و تاریخ سیاست خارجی آمریکاست. وی نظرات خود را در مورد تنش‌ها در منطقه بیان کرده است.

افزایش تنش در خاورمیانه فاجعه بار خواهد بود

اسکات لادرمن عنوان کرد: تنش در منطقه بسیار خطرناک است و در صورت افزایش تنش‌ها ما با عواقب فاجعه‌باری مواجه خواهیم شد. هرگونه جنگ و تنش بیشتر در این منطقه ابعاد فاجعه‌باری خواهد داشت.

ترامپ دمدمی مزاج است

ترامپ یک روز تهدید می‌کند یک روز پیشنهاد صلح می‌دهد

وی در ادامه به نقش ترامپ در تنش‌های فعلی اشاره کرد و گفت: ترامپ رئیس‌جمهور دمدمی مزاجی است. هر روز حرفی می‌زند گاهی تهدید می‌کند و گاهش صحبت از مذاکره و صلح می‌کند. من با توجه به این ویژگی اعتقاد ندارم که کاخ سفید بتواند کاری برای کاهش تنش‌ها انجام دهد.

ترامپ بی آن که برجام را بخواند از آن خارج شد

ترامپ نمی‌داند از ایران چه می‌خواهد

استاد روابط بین الملل و تاریخ سیاسی دانشگاه مینه سوتا آمریکا افزود: ترامپ نمی‌داند از ایران چه می‌خواهد او بدون آن که برجام را بخواند و آن را درک کند از این توافق خارج شد. او نمی‌داند می‌خواهد به چه چیزی برسد؟ او فکر می‌کند ایرانیان نهایتا آن چه که او می‌خواهد را انجام می‌دهند، اما چنین چیزی تاکنون رخ نداده است.

تحریم‌ها ناموفق بوده‌اند

اسکات لادرمن در ادامه بر بی‌اثر بودن تحریم‌ها علیه ایران تاکید کرد و گفت: آشکارا به نظر می‌رسد که تحریم‌ها در رسیدن به نتیجه‌ای که ترامپ خواهان آن بوده است ناموفق بوده و تاثیری نداشته‌اند.

پوتین می‌تواند نقش مهمی در کاهش تنش‌ها داشته باشد

ترامپ توصیه‌های اروپا را جدی نمی‌گیرد

وی در ادامه در مورد نقش میانجی‌ها در کاهش تنش‌ها گفت: من به پیروزی اروپایی‌ها برای راضی کردن ترامپ برای کاهش تنش‌ها امیدوار نیستم. ترامپ توصیه‌های اروپا را جدی نمی‌گیرد. اما من معتقدم پوتین فردی است که می‌تواند بر روی ترامپ تاثیر بگذارد و او را برای برداشتن تحریم‌ها راضی کند. اما این اتفاق بعید است.

ترامپ فردی دروغگو است

به روحانی حق می‌دهم با ترامپ دیدار نکند

لادرمن در ادامه در مورد احتمال مذاکره میان روسای جمهور ایران و آمریکا گفت: این امکان وجود دارد. اما من به روحانی حق می‌دهم که با ترامپ دیدار نکند چرا که ترامپ فردی بسیار بی‌پروا، دروغگو و غیرمحبوب و غیرقابل پیش‌بینی است. دیدار با چنین فردی سخت است.

ترامپ به توافق‌ها احترام نمی‌گذارد

مذاکره کره شمالی با ترامپ اشتباه بود

وی در پایان در مورد توافق میان ایران و آمریکا گفت: ترامپ قابل اعتماد نیست. بار‌ها این موضوع را ثابت کرده است. من معتقدم هیچ کسی نمی‌تواند با او به توافق برسد چراکه او به توافق‌ها احترام نمی‌گذارد. من نمی‌دانم چرا بعضی از کشور‌ها مانند کره شمالی با ترامپ وارد مذاکره می‌شوند در حالی که او به توافق احترام نمی‌گذارد.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Finland
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
0
0
همه جور رئیس جمهور دیدیم ولی ایشان دیگر شورش را در آوردند؟ هر یک ربع ساعت به نوعی هالیوودی عقیده اش عوض میشود؟و من فقط یک چیز به همه جهان میگویم بمیرند آن کسانی که تخیل و توهم و حتی آرزو دارند و به آن فکر میکنند که ایران خدای من تجزیه شود و بد ذاتها فکر کنند ایران و ایران زمین امکان دارد یوگسلاوی شود!ببخشید مزاحم شدیم!
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان