تاریخ انتشار: ۰۰:۱۵ - ۰۹ آبان ۱۳۹۸

شوگر مامی پسند؛ پسر ۱۹ ساله فقط سراغ زنان سن بالا می‌رفت

اخبار حوادث حاکی است، کلاهبرداری که از شهروندان نیشابوری در پوشش کانال همسریابی اخاذی می‌کرد به دام افتاد. این پسر جوان سراغ زنان سن بالا می‌رفت.

رویداد۲۴   فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداری در فضای مجازی در پوشش کانال همسر یابی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"حسین دهقانپور" گفت: با دریافت مرجوعه قضائی مبنی بر کلاهبرداری، موضوع در دستور کار پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات مالباخته این پرونده مشخص شد که فردی از طریق شبکه اجتماعی تلگرام با یک کانال تحت عنوان همسریابی آشنا و پس از جلب اعتماد، مبلغ یک میلیون و ۵۵۰ هزار ریال از وی کلاهبرداری شده است.

سرهنگ دهقانپور تصریح کرد: در هنگام رسیدگی به پرونده گزارشات دیگری نیز از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری به این شیوه نیز واصل و همین موضوع باعث جدیت بیشتر کارآگاهان پلیس فتا جهت شناسایی و دستگیری متهمان شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: کارآگاهان با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی در فضای مجازی احدی از متهمان که مدیر کانال بود را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی او در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شد.

وی گفت: متهم ۱۹ ساله در مواجهه با ادله و مستندات پلیس، ۲ خانم که در راه اندازی این کانال او را همراهی کرده‌اند را معرفی و پلیس دیگر متهمان را پس از هماهنگی‌های قانونی دستگیر کرد.

سرهنگ دهقانپور اظهار داشت:متهمان در اظهارات خود اعتراف کردند:از اعضای کانال پس از اعتماد سازی مبالغ متفاوتی برای عضویت اخذ کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان خطاب به شهروندان توصیه کرد: عضویت در شبکه‌های اجتماعی بدون توجه به توصیه‌های انتظامی و امنیتی مسیر را برای سوء‌استفاده تبهکاران و مجرمان ایجاد می‌کند و شهروندان باید مراقبت وهوشیاری بیشتری داشته باشند
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار حوادث
نظرات شما
پیشخوان