تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۱۰ آبان ۱۳۹۸
فنونی زاده:

عیار استقلال برابر تراکتور مشخص می‌شود/ تساوی چاره‌گشا نیست

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: تساوی استقلال و تراکتور برابر یکدیگر برای هیچ کدام چاره ساز نیست.
بازی استقلال و تراکتور
رویداد۲۴ مهدی فنونی زاده، در خصوص دیدار روز جمعه استقلال برابر تراکتور گفت: بازی این دو تیم همیشه خوب و تماشایی بوده خصوصا در سال‌های اخیر که هر دو تیم در خانه توانسته اند حریفشان را شکست دهند.

وی تاکید کرد: تراکتوری‌ها هفته گذشته مقابل نفت آبادان شکست را پذیرا شدند و این موضوع باعث شد تا حدودی موقعیتشان در جدول به خطر بیافتد و درست برعکس تراکتور، استقلال توانست حریفش؛ پارس جنوبی را با دو گل شکست داده و موقعیتش را در جدول بهتر کند.

هافبک پیشین استقلال ادامه داد: آبی پوشان برابر پارس جنوبی برد خوبی بدست آوردند اگر چه هنوز به هماهنگی صد درصد نرسیده و در خط دفاع، مشکلات برطرف نشده، اما پیروزی برابر پارس باعث شد تا آن‌ها با شرایط روحی خوب آماده دیدار برابر تراکتور باشند، اما امیدوارم کادر فنی استقلال، مدافعان تیم را به هماهنگی کامل رسانده تا این تیم اشتباهات خط دفاعی اش هر روز کمتر و کمتر شود.

فنونی زاده تصریح کرد: دیدار برابر تراکتور، عیار استقلال را مشخص خواهد کرد و محک خوبی برای شناخت بیشتر استراماچونی خواهد بود. او حالا به بازی‌های سخت رسیده و باید نشان دهد که یک مربی حرفه‌ای است و استقلال در خرید او اشتباه نکرده است.

وی در ادامه گفت: تراکتوری‌ها می‌دانند که اگر این بازی را هم واگذار کنند موقعیتشان در صدر جدول بیشتر به خطر افتاده و به رده‌های پایین‌تر سقوط خواهند کرد؛ بنابراین مطمئنا آن‌ها با حمایت‌های هوادارانشان بدنبال برد برابر استقلال هستند و به طور حتم یک بازی هجومی را در دستور کار خود قرار خواهند داد؛ بنابراین استقلال باید از نقاط ضعف این تیم استفاده کرده و ضربه نهایی را به تراکتور زده تا بتواند به سه امتیاز مهم این دیدار دست پیدا کند.

هافبک پیشین استقلال افزو: متاسفانه چند بازیکن استقلال بدلیل مصدومیت، یکی دو بازی گذشته را از دست دادند، اما امیدوارم روزبه چشمی و سیاوش یزدانی که از تجربه خوبی هم برخوردارندبه دیدار برابر تراکتور برسند، اما متاسفانه داریوش شجاعیان را در اوج آمادگی از دست دادیم و حالا ریگی جوان باید تلاش کند تا هم عملکرد خوبی در استقلال داشته باشد و هم جانشین خوب برای شجاعیان باشد.

فنونی زاده در پایان خاطرنشان کرد: در هفته‌های گذشته که استقلال آرامش نسبی پیدا کرده، توانست تمام بازی‌های خود را با پیروزی به پایان برساند. امیدوارم این آرامش ادامه داشته باشد و استقلال بتواند با حمایت هوادارانش در تبریز اگر چه اندک هم هستند، اما به یک برد شیرین دست پیدا کند.
منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان