تاریخ انتشار: ۱۵:۴۶ - ۱۱ آبان ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

با ۳ هدیه تبلیغاتی پرفروش در سال ۱۳۹۸ آشنا شوید

معمولا شرکت‌ها برای ماندگار شدن نام برند خود در ذهن مشتریان و برندینگ و بازاریابی از ترفندهای متفاوتی استفاده می‌کنند. یکی از این روش‌ها ارسال هدایای تبلیغاتی به مناسبت‌های مختلف است.

با ۳ هدیه تبلیغاتی پرفروش در سال ۱۳۹۸ آشنا شوید

رویداد۲۴

معمولا شرکت‌ها برای ماندگار شدن نام برند خود در ذهن مشتریان و برندینگ و بازاریابی از ترفندهای متفاوتی استفاده می‌کنند. یکی از این روش‌ها ارسال هدایای تبلیغاتی به مناسبت‌های مختلف است. هدیه تبلیغاتی باید یک وسیله کابردی باشد تا پس از مدتی کنار گذاشته نشود. همچنین باید در زمان مناسب به مشتریان تقدیم شود تا در آن مناسبت خاص، حس خوشایندی از برند به مشتری انتقال یابد. هدیه تبلیغاتی باعث پررنگ شدن نام برند در ذهن مخاطبان و همچنین افزایش مشتریان وفادار می‌شود.

 

معرفی شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش

شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش ارائه دهنده انواع هدایای تبلیغاتی عمومی اعم از خودکار، لیوان، ساک‌دستی، هدایای تبلیغاتی مناسبتی مانند حافظ، قرآن، جعبه پذیرایی برای شب یلدا، هدایای تبلیغاتی سنتی همچون میناکاری، هدایای تبلیغاتی لوکس و پرکاربرد مانند پاوربانک، فلش مموری و هدایای تبلیغاتی خاص با تکنولوژی‌های پیشرفته مناسب برای افراد جوان است. شرکت‌ها می‌توانند متناسب با بودجه در نظر گرفته شده برای این کار و همچنین محدوده سنی مخاطبان خود، هدیه مورد نظر خود را انتخاب کنند. در صورت درخواست مشتریان، لوگوی برند نیز به صورت کاملا دقیق و منظم طبق سلیقه مشتری بر روی هدایا حک می‌شود.  

ما در این مقاله نمونه‌هایی از هدایای تبلیغاتی پر فروش را معرفی می‌کنیم.

 

  1. پاوربانک تبلیغاتی

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و الکترونیکی شدن اکثر فرایندها، نیاز به تلفن همراه هوشمند یا تبلت در بین افراد به شدت حس می‌شود. از آنجایی که پس از مدتی استفاده از این وسایل هوشمند به سرعت شارژ آن‌ها کم شده یا تمام می‌شود، به پاوربانک نیز در کنار تلفن همراه احتیاج است و وسیله‌ای بسیار پرکاربرد محسوب می‌شود. همچنین این وسیله برای افراد نمایشگاهی و در حال سفر نیز کارایی زیادی دارد. به دلیل کاربرد زیاد این وسیله، برندهای زیادی از آن به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده می‌کنند و جزو هدایای تبلیغاتی پرفروش است. شما می‌توانید نمونه‌های پاور بانک تبلیغاتی را در سایت هدایای تبلیغاتی پیشکش مشاهده کنید و در صورت نیاز به راهنمایی با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

با ۳ هدیه تبلیغاتی پرفروش در سال ۱۳۹۸ آشنا شوید

پاوربانک، هدیه‌ای بسیار کاربردی و یکی از پرفروش‌ترین هدایای تبلیغاتی

 

  1. فلش مموری تبلیغاتی

فلش مموری یکی از وسایل دیجیتالی بوده که تقریبا امروزه مورد نیاز اکثرافراد جامعه است. قبل از اختراع فلش مموری تمام اطلاعات توسط افراد با ابزارهایی مانند سی دی جابه‌جا می‌شد که کاری زمان‌بر بود. اما با فلش مموری می‌توان در کسری از دقیقه اطلاعات را بین افراد به اشتراک گذاشت. به دلیل تفاوت زیادی که در میزان حافظه فلش مموری‌ها وجود دارد و همچنین تنوع در طرح و رنگ آن‌ها، شرکت‌ها می‌توانند با توجه به بودجه خود یکی از مدل‌ها را به عنوان هدیه تبلیغاتی انتخاب کنند. یکی از مدل‌های خاص و پرفروش فلش مموری نوع کریستالی است که با اتصال به کامپیوتر لوگوی حک شده روی آن آبی می‌شود. همچنین فلش مموری OTG نیز با قابلیت اتصال به تلفن همراه و کامپیوتر جزو فلش مموری‌های پرکاربرد است. شما می‌توانید نمونه‌های فلش مموری تبلیغاتی را در سایت هدایای تبلیغاتی پیشکش مشاهده کنید و در صورت نیاز به راهنمایی با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

با ۳ هدیه تبلیغاتی پرفروش در سال ۱۳۹۸ آشنا شوید

فلش مموری OTG با قابلیت اتصال به تلفن همراه یکی از پرفروش‌ترین هدایای تبلیغاتی

 

  1. لیوان تبلیغاتی

لیوان تبلیغاتی با وجود قیمت کم اما کاربرد زیاد در زندگی روزمره افراد، می‌تواند هدیه تبلیغاتی بسیار مناسبی باشد. این هدیه تبلیغاتی در جنس‌های متفاوت و برای کاربردهای مختلف تولید می‌شود. به طور مثال جنس سرامیکی آن مناسب برای استفاده در اداره، جنس فلزی آن مناسب برای کوهنوردان و جنس شیشه‌ای مناسب برای افراد در نمایشگاه است. همچنین شرکت‌ها می‌توانند لوگوی خود را روی لیوان تبلیغاتی مد نظر خود با کوره چاپ کنند که بسیار زیباتر به نظر می‌رسد و هنگام شست‌وشو پاک نمی‌شود.

با ۳ هدیه تبلیغاتی پرفروش در سال ۱۳۹۸ آشنا شوید

لیوان سرامیکی سفید پایه بلند یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت پیشکش

 

شما می‌توانید نمونه‌های لیوان تبلیغاتی را در سایت هدایای تبلیغاتی پیشکش مشاهده کنید و در صورت نیاز به راهنمایی با کارشناسان فروش با شماره 02188403004 تماس بگیرید.

برچسب ها: هدیه ، شرکت ، بازاریابی ، برند
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
Netherlands
|
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
0
0
من سایت هدایای تبلیغاتی کاواترسیم به دوستان پیشنهاد میکنم،میتونید قیمت هاشون با جای های دیگه مقایسه کنید و بعد ثبت سفارش انجام بدید
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان