تاریخ انتشار: ۱۷:۰۱ - ۱۱ آبان ۱۳۹۸

واکنش سرپرست فدراسیون والیبال به احتمال جدایی کولاکوویچ

سرپرست فدراسیون والیبال از بازگشت سرمربی تیم ملی به ایران تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: صحبت‌هایی که در مورد جدایی وی مطرح می‌شود گمانه‌زنی است.
جدایی کولاکوویچ از تیم ملی
رویداد۲۴ علی فتاحی درباره احتمال برکناری سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: این خبر‌ها گمانه زنی‌های دوستان است، ما برای اینکه بتوانیم نتایج خوبی به دست آوریم و به المپیک صعود کنیم نیاز داشتیم یک جلسه با کولاکوویچ برگزار کنیم. جلسه‌ای ترتیب دادیم که حدود سه ساعت به طول انجامید. یکسری خواسته‌ها ما از سرمربی تیم ملی داشتیم و یکسری خواسته نیز کولاکوویچ از ما داشت. چیز خاصی وجود ندارد که این همه درباره آن گمانه زنی شد.

اگر بخواهیم چیز مخفی بماند اصلا نمی‌گذاریم به بیرون درز پیدا کند

فتاحی در پاسخ به این سوال که جلسه‌ای که با داورزنی برگزار شد ربطی به برکناری کولاکوویچ داشت یا خیر؟ گفت: اگر بخواهیم چیزی مخفی بماند اصلا نمی‌گذاریم به بیرون درز پیدا کند. داورزنی به عنوان معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش، دغدغه‌هایی درباره والیبال داشت و به این دلیل جلسه‌ای برگزار کرد و در آن جلسه من به همراه اکبری و رضایی گزارشی از وضعیت تیم ملی را ارائه دادیم. این حق طبیعی داورزنی است و ما نیز پاسخگو بودیم.

اگر تغییر و تحولی باشد به طور رسمی اعلام می‌کنیم

وی در پاسخ به این سوال که پیشنهادی به پیمان اکبری برای قبول هدایت تیم ملی داده شد یا خیر؟ اظهار داشت: اگر قرار باشد چنین اتفاقی رخ دهد و تغییر و تحولی انجام شود قطعا از طریق کانال فدراسیون آن را اعلام خواهیم کرد. تعجب می‌کنم چرا اینقدر دوستان پیگیر پیمان اکبری برای پیشنهاد هدایت تیم ملی هستند.

خیلی سوال نکنید تا حریم خصوصی تیم ملی حفظ شود

فتاحی در پاسخ به این سوال که آیا این پیشنهاد به اکبری داده شده یا خیر؟ تصریح کرد: درباره محتوای جلسه نمی‌توانم صحبت کنم چرا که خصوصی بود. مفاهیم و مواردی در این جلسه مطرح شد که مربوط به بخش فدراسیون و خصوصاً تیم ملی بوده است. خواهش می‌کنم راجع به این قضیه خیلی سوال نکنید که حریم خصوصی تیم ملی حفظ شود.

او درباره بازگشت ایگورکولاکوویچ به ایران نیز گفت: سرمربی تیم ملی اول دسامبر به ایران خواهد آمد.

کولاکوویچ یک ماه دیگر به ایران می‌آید

فتاحی در پاسخ به این سوال که طبق اعلام خوش خبر قرار بر این بود که سرمربی تیم ملی با شروع رقابت‌های لیگ در ایران حاضر شود، چرا این اتفاق رخ نداد؟ اظهار داشت: چنین قراری وجود نداشته. طبق صحبت‌هایی که با کولاکوویچ داشته ام سرمربی تیم ملی قرار است اول دسامبر به ایران بیاید.

سرپرست فدارسیون والیبال در پاسخ به این سوال که چرا سرمربی تیم ملی نباید در زمان برگزاری رقابت‌های لیگ در ایران حاضر و رقابت‌ها را تحت کنترل داشته باشد، خاطرنشان کرد: تیم ملی از ۱۴ نفر تشکیل می‌شود و در حال حاضر حدود ۵ بازیکن لژیونر داریم. قطعا لیگ داخلی باید تحت رصد قرار گیرد و این کار را توسط کادر فنی تیم ملی انجام خواهیم داد

 

 

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان