تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۱۲ آبان ۱۳۹۸
فتاحی خبر داد:

تیم ملی والیبال بانوان به انتخابی المپیک اعزام خواهد شد

سرپرست فدراسیون والیبال با اعلام خبر اعزام تیم ملی زنان به مسابقات انتخابی المپیک گفت: نتایج تیم ملی در مسابقات آسیایی راضی کننده نبود، اما تیم با هدف کسب تجربه به چین اعزام می‌شود.
تیم ملی والیبال بانوان
رویداد۲۴ علی فتاحی درباره اعزام تیم ملی بانوان به رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ گفت: تیم ملی زنان قطعا به رقابت‌های انتخابی المپیک اعزام خواهد شد، اما واقعیت این است که نتایج تیم ملی راضی کننده نبود. ملی پوشان مقام هفتم را در جام ملت‌ها به دست آوردند که با توجه به شرایطی که فدراسیون برای آمادگی آن‌ها ترتیب داده بود و امکاناتی که در اختیارشان قرار داده بود و جز معدود دفعاتی بود که این اتفاق می‌افتاد نتایج خوب نبود.

سرپرست فدراسیون والیبال ادامه داد: متاسفانه وعده‌ها حاصل نشد. پس از بازگشت تیم ملی از رقابت‌ها دنبال تغییر در کادرفنی و جایگزین بودیم، اما با وجود پیگیری‌های بسیار این امر حاصل نشد. تیم قطعا به رقابت‌های انتخابی المپیک اعزام خواهد شد چرا که امتیاز خوبی برای والیبال زنان است و تجربه خوبی حاصل خواهد شد. در چند روز آینده تکلیف کادر فنی تیم ملی نیز مشخص خواهد شد. اساس و مبنا کار این است ابتدا تکلیف تیم‌های حاضر در لیگ مشخص شود و سپس استارت تیم ملی را بزنیم.

وی درباره بی برنامگی در بخش بانوان و عدم برنامه ریزی مداوم در این بخش گفت: در هیچ کجای دنیا اردو‌های بلند مدت برگزار نمی‌کنند. با توجه به اینکه در رسانه‌ها می‌خواندیم که کادر فنی و ملی پوشان درباره حضور در جمع چهار تیم برتر مسابقات خبر می‌دادند و اینکه پیشرفت حاصل شده است ذهنیت‌ها به این سمت رفت که در رقابت‌ها اتفاقات ملاحظه دار و معنی داری رخ دهد، اما نتیجه خوبی حاصل نشد و این یعنی با چشم انداز تیم فاصله زیادی وجود دارد. اینکه اردو‌ها تعطیل و وقفه ایجاد شد درست است، سرمربی تیم پس از بازگشت از مسابقات با تیم کویت قرارداد بست. باید به تیم ملی استراحت می‌دادیم. منطقی نیست که بخواهیم اردو‌های بلند مدت برگزار کنیم.

فتاحی افزود: پیشنهاد این است برای انتخابی المپیک بر اساس لیگ برنامه تیم ملی را ارائه دهیم. در انتخابی المپیک شرکت می‌کنیم و، چون به چشم کسب امتیاز به انتخابی المپیک نگاه می‌کنیم و باید برنامه ریزی برای دو دوره بعدی المپیک داشته باشیم. جز معدود دفعاتی بود که در زمان افشین داوری، تیم بانوان با پشتیبانی خوب به مسابقات اعزام شدند، ولی نتیجه در خور شان بانوان نبود.

 

 

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان