تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۱۲ آبان ۱۳۹۸

پیشنهاد قیمت عجیب بلیت پیست‌های اسکی/ ورودی ۲۵۰ هزار تومانی!

نگرانی علاقه‌مندان ورزش‌های زمستانی برای افزایش بی رویه قیمت بلیت پیست‌های اسکی همچنان ادامه دارد چرا که هنوز تصمیم نهایی در این خصوص گرفته نشده است.
پیشنهاد قیمت عجیب بلیت پیست‌های اسکی/ ورودی ۲۵۰ هزار تومانی!
رویداد۲۴ افزایش سالانه قیمت بلیت پیست‌های اسکی اتفاقی طبیعی است چرا که هزینه استانداردسازی، تعمیر و نگه داری تجهیزات پیست‌های اسکی و حقوق پرسنل فعال در پیست‌های اسکی با تغییرات و افزایش‌هایی همراه است.

در این میان با آغاز فصل اسکی و در آستانه بازگشایی پیست‌های اسکی یکی از اصلی‌ترین دغدغه علاقه‌مندان به ورزش‌های زمستانی افزایش نرخ بلیت های ورودی است.

علیرغم آنچه برخی کارشناسان معتقدند اسکی ورزش نسبتا گرانی است و در بحث همگانی کردن آن موانع زیادی وجود دارد. قیمت ورودی پیست‌های اسکی یکی از بزرگترین این موانع است که هر سال علاقه‌مندان به این رشته را از آن دور و دورتر می‌کند.

کمیته تعیین نرخ بلیت پیست‌های اسکی هر سال اندکی قبل از بازگشایی پیست‌های اسکی تشکیل و در خصوص تعیین قیمت بلیت ورودی این پیست‌ها تصمیم گیری می‌شود، اما در جلسه اخیر این کمیته که با ریاست رضا گل محمدی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد پیشنهاد‌های نجومی ارائه شد که طرفین برای به تصویب رساندن آن به توافق نرسیدند.

در این جلسه یکی از پیست‌های اسکی تهران پیشنهاد بلیت ورودی ۲۵۰ هزار تومانی داده بود. رقمی سنگین که در صورت تایید دایره فعالان در این رشته زمستانی را کوچک و کوچک‌تر می‌کند.

این در حالی است که مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران پیش بینی می‌کند قیمت پیست‌های اسکی حداکثر با افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصد همراه باشد. افزایش نرخی که نسبتا معقول است هرچند با همین رقم نیز بسیاری توانایی یک روز اسکی کردن را ندارند.

قرار است تا جلسه تعیین نرخ بلیت پیست‌های اسکی به زودی برگزار و در خصوص تعیین نرخ ورود اسکی بازان به پیست‌ها تصمیم گیری شود. این در حالی است که پیست اسکی توچال از روز پنج شنبه هفته گذشته موقتا با همان قیمت بلیط قبلی آغاز به کار کرده است.

 

 

 

منبع: مهر
برچسب ها: پیست اسکی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان