تاریخ انتشار: ۱۸:۱۷ - ۱۳ آبان ۱۳۹۸

تلویزیون هوشمند جدید شیائومی فردا رونمایی می‌شود

اخبار تکنولوژی نشان می دهد، شیائومی قصد دارد فردا از تلویزیون هوشمند جدید خود رونمایی کند که لبه‌های نمایشگر آن ۱.۸ میلیمتر است. این دستگاه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد و نمایشگر آن «کیو ال‌ای دی» است.
  رویداد۲۴  شیائومی حضور خود در بازار تلویزیون‌های هوشمند را تثبیت کرده است. این شرکت حتی در رده بندی تلویزیون‌های هوشمند چین رتبه نخست را دارد.

شیائومی تصمیم دارد ۵ نوامبر (فردا) سری جدید تلویزیون‌های Mi TV ۵ را در بازار عرضه کند. این شرکت قبل از رونمایی رسمی دستگاه جزئیاتی درباره آن را منتشر کرده است. این شرکت چینی تایید کرده Mi TV ۵ با طراحی نمایشگر تمام صفحه عرضه می‌شود. لبه‌های اطراف نمایشگر ۴۷.۱ درصد باریکتر از Mi TV ۴ و حدود ۱.۸ میلی متر هستند.

علاوه بر آن بدنه تلویزیون هوشمند از جنس فلزی و دارای قابی قابل خم شدن است. در صفحه پشتی تلویزیون هوشمند هیچ گونه پیچی دیده نمی‌شود و ضخامت آن فقط ۵.۹ میلی متر است.

پیش‌تر شیائومی اعلام کرده بود Mi TV ۵ مجهز به تراشه T ۹۷۲ با ضخامت ۱۲ نانومتر است و از ضبط ویدئو با کیفیت ۸ K نیز پشتیبانی می‌کند.

در کنار این موارد Mi TV ۵ با ۴ گیگابایت RAM و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و به همین دلیل عملکرد آن ارتقا یافته است. نمایشگر آن نیز QLED است.

احتمالا سامسونگ نمایشگر‌های QLED را برای این تلویزیون هوشمند فراهم کرده است.

قرار است شیائومی فردا علاوه بر تلویزیون هوشمند چند محصول دیگر از جمله موبایل Mi CC ۹ Pro، ساعت هوشمند شیائومی و دستگاه تهویه هوای قابل حمل Mi را نیز رونمایی کند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان