تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۱۸ آبان ۱۳۹۸

احتمال طرح سوال از شهردار تهران برای عدم اجرای مصوبه ساماندهی مشاغل سیار

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران به شهرداری تهران اولتیماتوم داد که اگر تا پایان ماه جاری (آبان) مصوبه ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون را اجرایی نکنند طرح سوال از شهردار تهران را مطرح می‌کنم.
عدم اجرای مصوبه ساماندهی مشاغل سیار
رویداد۲۴  حجت نظری در مورد سرانجام ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون که چندی پیش در شورای شهر به تصویب رسید، گفت: شورای شهر مصوبه‌ای تحت عنوان ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون دارد که انتهای سال گذشته به تصویب رسید و با گذراندن مراحل قانونی خود لازم الاجرا شد.

وی با بیان اینکه حدود هشت ماه است که این مصوبه لازم الاجرا شده است، افزود: همچنان منتظریم که معاونت مربوطه یعنی معاونت خدمات شهری این مصوبه را اجرا کند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه در طول هشت ماه گذشته بار‌ها در مورد اجرای این مصوبه تذکر داده‌ام، گفت: چه در صحن شورای شهر و چه به صورت مستقیم بار‌ها با شخص معاون خدمات شهری، مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل، شخص شهردار تهران، مدیرکل دفتر شهردار و معاون فرهنگی در مورد اجرای این مصوبه صحبت کرده‌ام، اما به نظر می‌رسد حوزه خدمات شهری که باید این مصوبه را اجرایی کند، به دنبال اجرای مصوبه نیست.

وی گفت: هر چقدر بیشتر از زمان لازم الاجرا شدن مصوبه دورتر شویم، این شائبه بیشتر تقویت می‌شود که ولنگاری وضع موجود و نبود مصوبه‌ای برای ساماندهی مشاغل سیار می‌تواند منافع مالی برای برخی تصمیم گیران یا مجریان داشته باشد و اجرا به تعویق می‌افتد.

وی افزود: من به صراحت می‌گویم که اگر تا پایان ماه جاری (آبان) هیچ اقدامی در راستای اجرای مصوبه با عنوان ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون رخ ندهد تذکر خود را در قالب سوال از شهردار مطرح می‌کنم.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: تخلفات شهرداری
نظرات شما
پیشخوان