تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۱۹ آبان ۱۳۹۸
شکوری:

تغییر تورگ، حسن‌زاده و فتاحی از اختیارات تاج بود/ رفتن آن‌ها پیچیده نیست، شفاف است!

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال گفت:اینکه فوتبال یک فضای شیشه‌ای و شفاف است حرف درستی محسوب می‌شود، ولی این از اختیارات رئیس فدراسیون است که جا به جایی ایجاد کند.

تغییر تورگ، حسن‌زاده و فتاحی از اختیارات تاج بود/رفتن آن‌ها پیچیده نیست، شفاف است!

رویداد۲۴ ابراهیم شکوری در خصوص تغییرات در فدراسیون فوتبال و برکناری سعید فتاحی، تورگ و حسن‌زاده اظهار داشت: این تغییرات دلایل خاصی ندارد و در هر جایی ممکن است این تغییرات رخ بدهد. جا دارد از این دوستان که سال‌ها زحمت کشیدند تشکر کنم.

وی در خصوص اینکه چرا در عرض ۴۸ ساعت این تغییرات رخ داده و گفته می‌شود تورگ به دلیل درخواست قوه قضاییه از فدراسیون جدا شده است گفت: اینکه فوتبال یک فضای شیشه‌ای و شفاف است حرف درستی محسوب می‌شود، ولی این از اختیارات رئیس فدراسیون است که جا به جایی ایجاد کند. تورگ، حسن‌زاده و سعید فتاحی سالیان سال زحمت کشیدند، ولی مطمئنا این مسیر ادامه دارد.

سرپرست دبیر کلی فدراسیون تاکید کرد: اینکه گفته می‌شود قوه قضاییه چنین درخواستی داشته درست نیست و قضایا اینقدر هم پیچیده نیست. همانطور که گفتم در هر سازمانی تغییرات صورت می‌گیرد، ولی در فدراسیون با توجه به مخاطبان زیادی که دارد این قضایا بازتاب دیده می‌شود. تغییر دلیل نمی‌خواهد! حسن‌زاده به یک قسمت دیگر منتقل شده و فکر می‌کنم همه چیز در مورد این عزیزان شفاف مطرح شده است و حتی خود آقا تاج هم در نشست خبری در این موارد صحبت کردند.

شکوری که با برنامه ورزشگاه صحبت می‌کرد در خصوص اینکه همه چیز شفاف هم نبوده و حتی خود وی هم دلایل جدایی این ۳ نفر را نمی‌داند و حتی گفته می‌شود فتاحی به واسطه یکی از بستگانش در آوردن توپ‌ها به فوتبال ایران نقش داشته است، گفت: شما در رسانه ملی باید نکات مثبت را ببنید و نباید خیلی راحت در مورد شنیده‌ها صحبت کنید. شفاف می‌گویم که هر تغییری در هر سازمانی صورت بگیرد در حیطه اختیارات مدیران است. اینگونه تغییرات می‌تواند مثبت باشد و فقط جنبه منفی ندارد.

وی تصریح کرد: از سمت فدراسیون فوتبال ابهامی وجود ندارد، فدراسیون و سازمان لیگ هر هفته نزدیک به یک میلیون نفر را به ورزشگاه‌ها می‌فرستند. طبیعتا مردم برای شادی به ورزشگاه می‌روند و وقتی سازمانی چنین جمعیتی را به ورزشگاه بکشاند ممکن است حواشی کوچکی به وجود بیاید.

سرپرست دبیر کلی فدراسیون در خصوص رقم قرارداد ویلموتس گفت: رقم قرارداد محرمانه است و اگر اجازه بدهید در مورد این مسائل صحبتی نکنیم. تیم ملی ما نیاز به آرامش دارد و همه مردم هم می‌دانند که تیم ملی ما خوب بازی می‌کند.

وی در خصوص اینکه چرا پول دیر به دست ویلموتس رسیده و کارشکنی‌هایی در سفارت بلژیک رخ داده است گفت:من نمی‌دانم شما این اخبار را از کجا می‌آورید، چون اصلا اینگونه نیست. در این راه وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و ... کمک زیادی کردند که مطالبات سرمربی تیم ملی پرداخت شود.

شکوری در خصوص اینکه چرا فدراسیون فوتبال برای تغییر محل بازی ایران و عراق در کشور عراق پیشدستی نکرد که محل بازی تغییر کند گفت: فیفا و‌ای اف سی خودشان همه چیز را رصد می‌کنند و آن‌ها می‌دانند محل برگزاری بازی باید تغییر کند یا نه، ولی فدراسیون در بحث داور فدراسیون درخواست کرد که حتما داور مسابقه عوض شود. همه هدف ما هم این است که در بازی روز پنجشنبه یک بازی خوب را رقم بزنیم.

منبع: فارس
نظرات شما
پیشخوان