تاریخ انتشار: ۲۲:۱۱ - ۱۹ آبان ۱۳۹۸
در یک تمرین نصفه و نیمه؛

چشم ایران به جمال ویلموتس روشن شد!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران کمی بعد از یک هفته هیاهو بر سر جدایی‌اش با مو‌های آنکادر شده در جمع ملی‌پوشان حضور پیدا کرد.

رویداد۲۴ تصاویر اردوی تیم ملی در محل مرکز ملی فوتبال مارک ویلموتس را در حال گفتگو با ۱۶ بازیکن دعوت شده به این اردو نشان می‌دهد. نشان به آن نشان که آقای سرمربی دستمزد عقب افتاده خود را دریافت کرده و حالا با خیالی آسوده به حرفه‌اش در ایران خواهد رسید. نکته، اما اینجاست که تعلل ویلموتس در بازگشت به ایران با عقب افتادن زمان برگزاری این اردو که می‌توانست حداقل سه روز زودتر آغاز شود، کمی بر مقبولیت کاپیتان سابق بلژیک سایه انداخته است. به خصوص که تیم ملی ایران در آخرین مسابقه خود مغلوب تیم ملی بحرین شده و حالا دومین بازی خطرناک خارج از خانه خود را مقابل عراقی انجام می‌دهد که اگر چه در سال‌های اخیر مقابل ما برنده نبوده، اما تیمی پراستعداد و همیشه آماده نبرد با ایران است.

چشم ایران به جمال ویلموتس روشن شد!

مارک ویلموتس در ارزیابی رسانه‌های اجتماعی در روز‌های گذشته، با قضاوت‌های تازه‌ای مواجه شده که قبلا از آن‌ها خبری نبود و به نظر می‌رسد هواداران تیم ملی بعد از دوره طولانی سرمربیگری کارلوس کی‌روش بابت عقب‌نشینی آقای سرمربی کمی از او مکدر شده‌اند، اگر چه برخی نیز اعتراض ویلموتس را به عدم پرداخت دستمزد منطقی ارزیابی می‎کنند.

در حال حاضر و در شرایطی که فوتبال ایران بعد از اقتدار طولانی در رنکینگ آسیا به ادامه موفقیت‌های خود می‌اندیشد، کسب یک نتیجه خوب در اردن به منزله پایان آتشی است که از لحظه گل خوردن ایران مقابل بحرین روشن شده و در میان بی توجهی دامنه‌دار شده است. البته رقابت برای صعود در گروه دشوار مرحله مقدماتی تا روز پایانی ادامه خواهد داشت، اما بدون شک ایران در اردن حداقل به کسب یک امتیاز احتیاج دارد تا دوباره اسیر، اما و اگر‌های روز آخری نشود. البته ذکر این نکته ضروری است که در پنج صعود اخیر به جام جهانی تنها دو بار مسیر با استرس حداقلی همراه بوده که از این دو بار هم یک بار در مرحله اول (دوره سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ در دیدار مقابل قطر) ایران تا مرز حذف پیش رفته است. اما از آنجایی که آخرین صعود ما به جام جهانی در سال ۲۰۱۸ با اقتدار کامل اتفاق افتاده، انتظار جامعه فوتبال بازگشت به همان مسیر است.

چشم ایران به جمال ویلموتس روشن شد!

حالا این آقای ویلموتس است و این امانت بزرگی به نام تیم ملی ایران که کمتر کشوری این میزان حساسیت و علاقمندی را به دنبال خود دارد. چیزی که باعث می‌شود از سرمربی‌های ملی انتظار تعهد حداکثری را داشته باشیم. البته بحث‌ها بماند برای بعد از بازی با تیم ملی عراق.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان