تاریخ انتشار: ۱۲:۱۲ - ۲۲ آبان ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۸ نظر

واکنش داماد روحانی به ادعای ذوالنور

کامبیز مهدی زاده داماد روحانی به اظهارات ذوالنور، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس علیه رئیس جمهور واکنش نشان داد.

رویداد۲۴ رئیس کمیسیون امنیت ملی چندی قبل گفته بود: اگر من زورم برسد یقه رئیس‌جمهور را می‌گیرم تا ایشان را به اینجا بکشانم و دنبال این هستیم. وظیفه من به زیر کشیدن آقای رئیس‌جمهور است.

داماد رئیس جمهور درباره اظهارات ذوالنور نوشت: حتما در جریانید که رئیس‌جمهور منتخب مردم است و رئیس شورای عالی امنیت ملی؟ شما منتخب مردم ایران را تهدید می‌کنید و این خود ضدیت با امنیت ملی است. یادتان باشدکه شما منتخب صدوشصت و هشت هزار نفرید و رئیس‌جمهور منتخب بیست و سه میلیون نفر. حواستان باشد این شخص حسن روحانی است که شب و روز تمامی فکرش این بوده که عظمت و عزت مردم ایران حفظ شود.

حال بدانید که صحبت‌ها و تهدید رئیس‌جمهور توسط شما، سنخیتی با امنیت ملی ندارد. شما کسانی را به زیر بکشید که دکل‌ها را مثل خودکار دزدیدند و با خود بردند، کسانی را به زیر بکشید که با پول مردم رقصیدند و به ریش مردم خندیدند، کسانی را به زیر بکشید که به بابک زنجانی‌ها، خاوری‌ها و امثال آن‌ها میدان دادند و در مقابل نظام و رهبر معظم انقلاب ایستادند.

این را بدانید حسن روحانی رئیس‌جمهوری است که همواره در تعامل با مقام معظم رهبری بوده و قبل از آغاز دوره ریاست جمهوری نیز تمامی احکامش از جانب شخص رهبری صادر شده‌است. اینکه یک روحانی مبارز که قبل و بعد از انقلاب قلبش برای وطن می‌تپد با ابوالحسن بنی‌صدر مقایسه شود نشان دهنده آن است که برای لباس روحانیتی که خود نیز آن را برتن دارید ارزشی قائل نیستید و نه مفهوم امنیت ملی را درست درک کرده‌اید. امنیت ملی ما حفظ شأن و اعتبار رئیس‌جمهور کشورمان است که ملتی مقتدرانه به او رای داده‌اند.

حال اینکه شما می‌گویید روحانی قصد داشته است مردم را به جان هم بیندازد! رئیس‌جمهوری که با تدبیر خود حوادث دی ماه ۹۶ را با کمترین هزینه‌ای مدیریت و کنترل نمود. بدانید این تهدید‌ها و تهمت‌ها بر علیه امنیت ملی است. اینجا ایران اسلامی عزیز است و قانون اساسی دارد.

اینجا کشوری نیست که شما بتوانید با هوچی‌گری کسی را به زیر بکشید و یادتان باشد راه تغییر از صندوق رای می‌گذرد نه به زیر کشیدن رئیس‌جمهور منتخب مردم. این نوع سخنان با شأن و اخلاق اسلامی تطابق ندارد و مراجع عالیقدر نیز همواره توهین به بزرگان و شخصیت‌های نظام را تقبیح نموده‌اند.

خط قرمز حسن روحانی منافع و مصالح ملی است نه برادر و نزدیکان خود، حتی اگر کسی از نزدیکان ایشان خطایی کرده باشد، تماس سفارشی نمی‌گیرند و بست‌نشینی نمی‌کنند، گویا فراموش کرده‌اید «کابینه» خط قرمز دولت قبل بود؟ و چه زود فراموش می‌کنیم آنانی که تیتر‌هایی همچون «کلاه فریدونی» و «تعطیل» می‌زنند به جایگاه روحانیت اهانت می‌کنند و این همان روش ابوالحسن بنی‌صدر است. بروید و آن‌ها را پایین بکشید، این انقلاب مدیون روحانیون است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
0
3
باید یکی به این بگه مگه پدر زنت زبون نداره که بلبل زبون شدی؟اونقدر از جیب این ملت خوردند و ریخت و پاش کردن که حالا طلبکارم شدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
2
0
سخنان ایشان صحیح است.
اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
0
0
در کشورهای جهان سوم مقامات به دنبال پایین کشیدنند. در جهان توسعه یافته بالا میکشند.البته ایشون نمیدونم آب دماغشونو میتونن بالا بکشند یا نه نمیدونم.
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
0
1
باسلام وعرض ادب،تمنّاداریم توجه بفرمائید؛باتوجه به عملکرداحمدی نژادرئیس جمهورپیشین که بعنوان امین مردم سکان اداره کشوررا عهده دارشدتابرای پیشرفت معنوی ومادی ایران وایرانی انجام وظیفه نمایدوهمگان دیدندکه هم اووهم معاونانش چه خیانتی رابه ایران اسلامی وملت شهیدپرورنمودند،حال بایدبدون ایجادتفرقه ونفاق باگفتارورفتارمان راجع به حسن روحانی هم بگوییم که مشخصاًهمگان مستحضرندکه ایشان چگونه باجملاتی مانند«مگرمردم رابه زورمیتوان بردبه بهشت،یامگرمیتوان*ماهواره راازمردم منع نمود،یابه زوربه حجاب وادارکرد»وازاین قبیل شعارهاکه نیت وقصدی جزبعنوان تبلیغات درحفظ قدرت ندارد،اعتقادات مردم رابه بازیچه گرفته وهمانگونه که اطلاع داریدبا سوءمدیریت،نابَلَدی وکم سوادی درحوزه مدیریت اقتصادکشوروعدم صلاحیت ولیاقت دراحیاءکاستیهای گذشته وناتوانی دربکارگیری اقتصادمقاومتی بعنوان بهترین شیوه مدیریتی درگردانندگی ایران امروزوتقویت همه جانبه برای آینده ایران اسلامی،چنان ضربه ولطمه ای به بنیان وبدنه ایران اسلامی را*«باعث»شده وشده اندکه سالها این سرزمین رابه عقب ماندگی هدایت کرده اند؛که بحث دراین زمینه بسیارووقت برای عنوان آن نیست،بنابراین ملت عزیزایران ازاین به بعدبایدهوشیارانه ودقیق تفکروتأمل نمایندکه جزافرادانقلابی دلسوز،فداکار،متواضع،باتقواکه ایمانی راسخ دارند،نمیتوانندبه درداین مردم وپیشرفت ایران اسلامی رسیده وآنراسربلندوسرافرازنماید،#«چراکه درطول این چهل(۴۰)سال گذشته فقط وفقط بودن تعارف ودرحقیقت این سپاهیان،برادران وخواهران مؤمن،متقی وخداشناسِ حزب الهی چه درارتش،سپاه،نیروی انتظامی،بسیج واکثرمردم ایران اسلامی بوده اندکه باجانفشانی،ایثارگری وفداکاریهای مستمروجهاددرراه خداوندوثابت قدم درراه اهل البیت(س)توانسته اندباشجاعت وغیرت به عنایت الهی ایران وایرانی مسلمان راحفظ نموده وخاشعانه درپیروی ازولایت بی ادعا ادامه مسیردهند،پس یادمان باشدازاین به بعدبه چه کسانی رأی دهیم،باتشکر
خ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
0
1
بچه برو اینقدر کاسه لیسی نکن
شهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
3
0
این نماینده ها یادشون رفته برای چی
رفتن مجلس!!!این ذالنور عوض آنکه بشه چماق گروه فشار توضیح بده
با این همه هزینه ای که به ملت تحمیل
کرده چه قدمی برای حوزه انتخابیه ش
برداشته!!!!ذالنور وامثال این بابا بدجور
خدارو فراموش کردند خیلی بد شهوت
قدرت وثروت داره خفشون میکنه ذالنور کمی سرنوشت بنی عباس رو مطالعه کن
لیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
0
0
سرخه را گذاشته اومده تبریز باز هم بخور بخور راه بیندازه
احسن سیزه کی اولوبسیز و نفس سیز چیخمیری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
0
کامبیز دیگه چه... ؟!!
نظرات شما
پیشخوان