تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۲۲ آبان ۱۳۹۸

راه اندازی قطار گردشگری کویر

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا در خصوص برنامه‌های این قطار گردشگری گفت: مسافران این قطار در قالب دو گروه گردشگری و طبیعت گردی سفر خود را از ایستگاه کاشان آغاز می‌کنند
قطار گردشگری کویر
رویداد۲۴ معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا گفت: در راستای توسعه صنعت گردشگری، قطار گردشگری کویر (تهران-کاشان) راه‌اندازی شد.

به نقل از رجا، رضا عصاری اعلام کرد: این قطار برنامه‌ای یک روزه، هر هفته پنجشنبه حرکت کرده که آغاز این حرکت از ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۸ ساعت ۶:۲۰ از تهران بوده و حدود ساعت ۲۲ به ایستگاه راه‌آهن تهران مراجعت می‌کند.

وی در خصوص برنامه‌های این قطار گردشگری گفت: مسافران این قطار در قالب دو گروه گردشگری و طبیعت گردی سفر خود را از ایستگاه کاشان آغاز می‌کنند که گروه اول با اتوبوس به سمت شهر نوش آباد جهت بازدید از شهر زیر زمینی اویی حرکت کرده و در ادامه از مسجد جامع و مناره سلجوقی همچنین کویر ابوزید آباد بازدید می‌کنند.

عصاری اظهار داشت: گروه دوم نیز بعد از بازدید خانه‌های تاریخی (بروجردی‌ها- طباطبایی‌ها)، باغ فین به کویر ابوزید آباد خواهند رفت.

معاون اجرایی شرکت رجا با بیان اینکه در این برنامه گردشگری، راهنمای تور مجرب و رسمی میراث فرهنگی به توضیحات در اماکن گردشگری می‌پردازد، افزود: متقاضیان با پرداخت مبلغ ۲ میلیون و ۵۹۵ هزار ریال علاوه بر هزینه‌های بلیت رفت و برگشت قطار، اتوبوس و ...، از خدمات دیگری همچون پذیرایی صبحانه، نهار، شام و میان وعده همچنین بیمه مسافرتی گروهی و انفرادی برخوردار می‌شوند.

عصاری در خصوص نحوه خرید بلیت این قطار گفت: متقاضیان سفر با قطار گردشگری کویر می‌توانند علاوه بر سایت رجا (www.raja.ir)، از طریق سایر روش‌های فروش (تلفن ۱۵۳۹، نمایندگی‌های مجاز فروش و وب سرویس‌ها) برای تهیه بلیت اقدام کنند.
منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: گردشگری
نظرات شما
پیشخوان