تاریخ انتشار: ۲۱:۳۵ - ۲۷ آبان ۱۳۹۸

بازیکنان تیم ملی چوب اشتباهاتشان را خوردند/ شجاعی ناراحت بود!

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: اشتباهات فاحشی که برابر عراق انجام دادیم، باعث شکست ما در مقابل این تیم شد.

تیم ملی فوتبال

رویداد۲۴ عبدالعلی چنگیز در خصوص شکست دو بر یک تیم ملی ایران برابر عراق از مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ اظهار داشت: شب تلخی را پشت سر گذاشتیم. باید بپذیریم که در تمام خطوط، عملکرد خوبی نداشتیم و اشتباهات فردی، باعث شکست ما برابر عراق شد بخصوص در گل دوم که مدافع جوانمان کم‌تجربگی کرد و به راحتی اجازه داد تا بازیکن عراق، سَرزنی و دروازه ما را باز کند.

چنگیز افزود: هیچ تاکتیک مشخصی نداشتیم و اصلاً مشخص نبود که قرار است چه کاری در زمین انجام دهیم، ناهماهنگی در خطوط کاملاً مشهود بود، بازیکنان ما عصبی بودند و همانند سال‌های گذشته مقابل تیم‌های عربی، حاشیه‌ها بر ما غلبه کرد و نتوانستیم یک بازی خوب را ارائه کنیم.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: برخی از بازیکنان عراق همانند بشار رسن و همام طارق که در فوتبال ما حضور دارند، به خوبی بازیکنان ما را می‌شناختند و همین مسئله باعث شد تا وارد حاشیه شویم؛ آنها بازیکنان ما را عصبی کرده و خودشان به راحتی بازی کردند و ما چوب اشتباهاتمان را خوردیم.

وی بیان کرد: نمی‌دانم چرا مسعود شجاعی که از تجربه بالایی برخوردار است و سال‌ها در اروپا فوتبال بازی کرده، عصبی و ناراحت بود و اخطار بی‌مورد او باعث شد که از زمین اخراج شود.

چنگیز ضمن انتقاد نسبت به تعویض‌های ویلموتس گفت: شجاعی باید زودتر تعویض می‌شد، استفاده از بازیکنان باتجربه می‌تواند در دقایق پایانی مفیدتر باشد تا اینکه بخواهیم یک بازیکن کم‌تجربه را وارد زمین کنیم که درست در ثانیه‌هایی که فکر می‌کردیم یک امتیاز حساس را از حریف گرفته‌ایم، این بازیکن اشتباه کرد و باعث شد تا گل دوم را دریافت کنیم اما نمی‌توان همه تقصیرها را به گردن این مدافع جوان انداخت زیرا هنگامی که کرنر زده شد، همه بازیکنان ما تنها تماشاگر بودند و هیچ تأثیر مستقیمی بر روی ضربه ارسالی نداشتند.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: دور رفت را با دو شکست و دو پیروزی به پایان رساندیم و تا حدودی صعودمان به خطر افتاد اما امیدوارم در دور برگشت بتوانیم این دو شکست را جبران کرده و بحرین و عراق را در تهران زمین‌گیر کنیم تا بتوانیم به دور بعد صعود کنیم.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان