تاریخ انتشار: ۲۲:۵۷ - ۲۸ آبان ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
جزئیات نشست نمایندگان با رئیس قوه قضائیه؛

رئیسی: سیاست‌گذار در نحوه افزایش قیمت بنزین دولت بود

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: رئیس قوه قضاییه در دیدار جمعی از نمایندگان عنوان کرد که در ماجرای افزایش قیمت بنزین سیاست‌گذار اصلی دولت و وزارت کشور بود و آقای لاریجانی نیز به عنوان رئیس مجلس در نشست تصمیم‌گیری برای این موضوع حضور داشت.

رئیسی

رویداد۲۴ ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار جمعی از نمایندگان با  رئیسی گفت: در این جلسه حدود 80 نفر از نمایندگان حضور داشتند و مسائل مختلفی نیز از جانب نمایندگان مطرح شد.

وی افزود: در جلسه جمعی از نمایندگان با رئیس دستگاه قضا 45 نفر از نمایندگان مطالب خود را مطرح کردند که عموماً از اینکه مجلس در جریان اجرای طرح افزایش قیمت بنزین نبود، گله داشتند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: در این جلسه رئیس دستگاه قضا در پاسخ به این اظهارنظر نمایندگان عنوان کرد که سیاست‌‌گذار اصلی در ماجرای افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین دولت و وزارت کشور بوده و در نشست تصمیم‌گیری برای افزایش قیمت بنزین آقای لاریجانی به عنوان رئیس مجلس حضور داشته است.

ابوترابی خاطرنشان کرد:‌ در این جلسه مسائل مختلف دیگری هم مطرح شد که از جمله خود من این موضوع را عنوان کردم که طبق آمار نفوس و مسکن در سال 95، دو میلیون و 500 هزار خانه خالی وجود دارد که مصداق احتکار است و از رئیس قوه قضاییه خواستم به این موضوع رسیدگی کند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس در پایان گفت: با توجه به حجم بالای مطالب مطرح شد از سوی نمایندگان، رئیس دستگاه قضا در مورد مباحث ذکر شده از جانب بنده و دیگر موارد مطروحه از نمایندگان، موارد را برای بررسی یادداشت می‌کرد.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
توحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
0
0
با سلام با تمامی این تفاسیر و دفاعیات دولت!!
ارزش پول ملی رو اگر ببرن بالا خودکار همه چی درست میشه اینا اول دلار 3000 تومنی رو چهار برابر کردن شد 12000 بعد اومدن گفتن بنزین تو ترکیه لیتری 15000 تومنه یکی نیست بگه بابا دلار اگر 3 تومن بود بنزین ترکیه میشد نهایت 4 تومن والله به پیر به پیغمبر به ظلم میکنن در حق ملت
نظرات شما
پیشخوان