تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۲۹ آبان ۱۳۹۸

قیمت ارز، دلار، یورو، طلا و سکه امروز ۹۸/۰۸/۲۹

قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۱۵۸ تومان، طلای ۱۸عیار هم ۴۲۳ هزار و ۱۰۰ تومان و قیمت دلار در بازار آزاد به زیر ۱۲ هزار تومان رسیده است.
قیمت طلا و ارز
رویداد۲۴ امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۱۵۸ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۱۲۹ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۱۸۸ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۳۸۹ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۸۵۹ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۴۲۳ هزار و ۱۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۴۷۷.۷۹ دلار معامله می‌شود.

قیمت طلای ۲۴ عیار ۵۶۴ هزار و ۸۰۰ تومان، هر مثقال طلا یک میلیون و ۸۳۷ هزار تومان تعیین شده است.

هم‌اکنون قیمت دلار در بازار آزاد ۱۱ هزار و ۹۴۵ تومان، قیمت درهم امارات ۳ هزار و ۳۸۱ تومان و قیمت پوند انگلیس ۱۵ هزار و ۹۰۲ تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد. قیمت یورو نیز ۱۳۰۹۵ تومان تعیین شده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز یکشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۳ هزار تومان است.
منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان