تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۳۰ آبان ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

واعظی آشتیانی: فدراسیون در پرداخت دستمزد ویلموتس ناتوان است

مدیرعامل سابق استقلال معتقد است آرامش حال حاضر این تیم نباید بهم بخورد.
دستمزد ویلموتس
رویداد۲۴ امیررضا واعظی آشتیانی مدیرعامل سابق استقلال معتقد است فدراسیون فوتبال ایران نتوانسته مارک ویلموتس را کنترل کند و حاشیه‌هایی که این مربی بابت مطالباتش برای تیم ملی به وجود آ‌ورد باعث شد تمرکز بازیکنان به هم بریزد و دو باخت برای تیم ملی کسب شود. با وی در خصوص شرایط تیم ملی، مطالبات ویلموتس و همچنین روند رو به رشد استقلال به صحبت پرداختیم.

تیم ملی دو باخت خیلی بدی را به دست آورده است شما هم با این موضوع موافقید؟

من از نظر فنی نمی‌توانم نظر بدهم، اما از نظر خودم باید بگویم فکر می‌کنم مجموع فدراسیون فوتبال در حقیقت افکار عمومی را احساس نمی‌کند، زیرا آن‌ها زیاد برایشان فرقی نکرده است که تیم ملی دو باخت کسب کرده و مردم و افکار عمومی از این اتفاق خیلی ناراحت و نگران هستند البته در این بین نباید از نقش مربی هم غافل شد. نقش کادر فنی تیم ملی در این شکست‌ها کم اهمیت نیست.

پرداخت دستمزد ویلموتس هم قبل از بازی مقابل عراق کلی حاشیه به وجود آورد.

فکر می‌کنم پرداخت دستمزد مربی هم با چالش مواجه شده است موقعی که فدراسیون فوتبال مشکل مالی دارد از دولت می‌خواهد که بیاید و کمک کند، اما در جا‌هایی دیگر می‌گوید که دولت هیچ دخالتی ندارد و ما بخش خصوصی هستیم. اینکه مربی تیم ملی هم پروازی است یا خیر؟ فدراسیون فوتبال باید پاسخگو باشد ما باید بدانیم وزارت ورزش در چه جایگاهی قرار دارد و آیا حق نظارت و دخالت در امور فدراسیون‌ها را دارد یا خیر؟ فدراسیون هر جا به مشکل برمی‌خورد از دولت کمک می‌خواهد، اما در انتخاباتش می‌خواهد که آزادانه عمل کند درست است که فیفا از دولت‌ها خواسته در امور فدراسیون‌ها دخالت نکنند، اما به هر حال وقتی یک فدراسیونی اشتباه می‌کند باید بازخواست شود.

یعنی به نظر شما مقصر این ناکامی‌ها فدراسیون فوتبال است؟

به هر حال وقتی یک مربی قبل از یک بازی حساس تمرینات را دیر شروع می‌کند و از فدراسیون می‌خواهد ابتدا پولش را پرداخت کند این یعنی مشکل آن هم از فدراسیونی که مشکل مالی خودش را نمی‌تواند حل کند، وای به روزی که بخواهد برای باشگاه‌ها درآمدزایی کند امیدوارم یک نهادی به این اتفاقات و حاشیه‌های به وجود آمده رسیدگی کند.

خیلی‌ها می‌گویند قرارداد ویلموتس باید شفاف‌سازی شود؟

باید این اتفاق صورت بگیرد وزارت ورزش باید به فدراسیون‌ها بگوید که در امر قرارداد‌ها هم پاسخگو باشند و همه شفاف‌سازی کنند البته باید قبول کنیم که فدارسیون در پرداخت دستمزد ویلموتس ناتوان است.

به نظرتان تیم ملی به جام جهانی صعود می‌کند؟

ما نباید با یکی دو باخت مایوس شویم من فکر می‌کنم بازیکنان در توانایی‌های فردی می‌توانند گره‌گشای صعود تیم ملی باشند مطمئنا تیم ملی در دور برگشت امتیازات لازم را باتوجه به سه میزبانی از حریفان کسب خواهد کرد ما باید همچنان به صعود تیم ملی امیدوار باشیم.

استقلال هم این روز‌ها شرایط خوبی دارد؟

استقلال باید این فضای آرامشش را حفظ کند و هواداران همچنان صبور باشند البته عده‌ای از این شرایط خوب استقلال ناراحت هستند و دنبال حاشیه‌سازی برای این تیم هستند با توجه به نتایج خوبی که استقلال داشته مشکلات مالی باید حل شود تا تمرکز بازیکان از بین نرود.

آیا استقلال نیاز به مهاجم جدید دارد؟

در حال حاضر که بیشتر گل‌های استقلال را هافبک‌ها زده‌اند این نشان می‌دهد که خط میانی این تیم خوب است و در خصوص مهاجم جدید باید استراماچونی نظر دهد.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
رهبرم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
0
0
بابا بندازینش بیرون
همش حرف نادرست میزنه
نظرات شما
پیشخوان