تاریخ انتشار: ۱۰:۵۳ - ۰۴ آذر ۱۳۹۸

ترکیب احتمالی استقلال مقابل نساجی مازندران

استقلال تهران در مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر امروز میهمان نساجی مازندران است.
ترکیب احتمالی استقلال
رویداد۲۴ در چارچوب بازی‌های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال تهران از ساعت ۱۵:۳۰ امروز میهمان نساجی مازندران است. بازی استقلال با قرمزپوشان قائمشهری چهارمین دیدار این هفته است که با وجود تعویق سایر مسابقات در موعد مقرر برگزار می‌شود.

استقلال با تعطیلی مسابقات چند نماینده در تیم امید و تیم ملی بزرگسالان داشت و با پایان فیفا دی بازیکنان این تیم به دنبال مشکلات مالی یک جلسه هم تمرین نکردند. در کنار قهر کوتاه مدت آندره آ استراماچونی و عدم برپایی تمرینات بازیکنان به دلیل مشکلات زمین تمرین، استقلال شرایط مناسبی دارد.

آبی پوشان به دنبال ۷ پیروزی پیاپی که داشتن ۱۹ امتیاز به دست آوردند و اکنون در یک امتیازی پرسپولیس قرار دارند. شاگردان مرد ایتالیایی فرصت بزرگی پیش رو دارند تا در صورت کسب سه امتیاز مقابل نساجی با عبور از پرسپولیس و سپاهان اصفهان به رده دوم جدول رده بندی صعود کرده و جدی‌تر از گذشته به عنوان مدعی عنوان قهرمانی خود را معرفی کنند.

با نظر کادرفنی، سجاد آقایی، رضا آذری، روزبه چشمی، علی دشتی، دیاباته، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، وریا غفوری، عارف غلامی، سید حسین حسینی، علی کریمی، سینا خادمپور، میلیچ، حسین پورحمیدی، آرش رضاوند، مسعود ریگی، مرتضی تبریزی، شاهین طاهرخانی و سیاوش یزدانی ۱۹ بازیکنی هستند که استقلال را در مصاف با نساجی همراهی می‌کنند.

غایب بزرگ استقلال در هفته یازدهم محمد دانشگر است که گفته می‌شود مسائل انضباطی سبب خط خوردن دانشگر از لیست این مسابقه شد. همچنین میلاد زکی پور هم به دلیل مصدومیت فعلا در دسترس نیست و بازی مقابل نساجی را از دست داده است.

ترکیب بکارگرفته شده توسط استراماچونی در هفته‌های اخیر با تغییرات جزئی به دلیل مصدومیت و محرومیت‌ها دستخوش تغییر شده و او امروز در غیاب محمد دانشگر در خط دفاعی روزبه چشمی را جایگزین خواهد کرد. ترکیب استقلال مقابل صنعت نفت در هفته دهم، همانند ترکیب مقابل تراکتور بود و پیش از رویارویی برابر شاگردان مصطفی دنیزلی استرا سه تغییر در ترکیب ایجاد کرده بود.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل نساجی به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی، عارف غلامی، هروویه میلیچ، وریا غفوری، علی کریمی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی و شیخ دیاباته
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال ، لیگ برتر
نظرات شما
پیشخوان