تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۰۵ آذر ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

سناتور‌های آمریکایی خواستار تحریم مقامات ایران به دلیل سانسور و قطعی اینترنت شدند

چند تن از سناتور‌های آمریکایی با ارسال نامه‌ای خواهان اعمال تحریم علیه مقام‌های ایرانی به دلیل قطع اینترنت شدند.
تحریم مقامات ایران
رویداد۲۴ به نقل از پایگاه اینترنتی سنای آمریکا، سناتور‌های آمریکایی با انتشار نامه‌ای خواهان اعمال تحریم مقام‌های ایرانی به دلیل قطع اینترنت در ایران شدند.

سناتور‌های آمریکایی با ارسال نامه و درخواستی به «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، به دلیل قطعی اینترنت در ایران، خواستار اعمال تحریم علیه تمام کسانی شدند که در این موضوع نقش داشتند.

در این نامه آمده است: رئیس‌جمهور عزیز دونالد ترامپ، ما از شما می‌خواهیم که اقدام گسترده‌ای در راستای مقابله با سانسور گسترده حاکمیت ایران علیه مردم ایران به کار بگیرد. ما از شما می‌خواهیم، سریعا لیستی از تمام مقام‌های ایرانی که دسترسی مردم به اینترنت را قطع کردند، فراهم کنید و آن‌ها را تحریم کنید. هم چنین از تمام امکان‌های تکنولوژیکی استفاده کنید تا دسترسی کامل ایران به اینترنت را فراهم کنید. ما همواره آماده کمک در راستای فشار بر ایران هستیم.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قطعی اینترنت
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
منتظرالتحریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
1
0
خودتون به زحمت نیاندازید دیگه کسی نمونده ،آخرین نفرهم آقای جهرمی بودند که ِآنهم اخیرا تحریم شد مگه اینکه بخواهند از آبدارچی وجاشور ها شروع کنند که آنهم از جامعه سیاسی آمریکاکه منتخب شان فردمعلوم الحالی چون ترامپ باشد بعید نیست.
نظرات شما
پیشخوان