تاریخ انتشار: ۱۶:۰۷ - ۰۵ آذر ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

نماینده ماهشهر به دولت: شما چه کردید که شاه بیشرف نکرد؟

جلسه علنی صبح دوشنبه مجلس شورای اسلامی با بحث و جدل نمایندگان درباره افزایش قیمت بنزین همراه بود که در این جلسه نماینده ماهشهر ضمن انتقاد از عملکرد روحانی و دولت گفت: شما چه کردید که شاه بیشرف نکرد؟
نماینده ماهشهر
رویداد۲۴  در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی محمد گلمرادی نماینده ماهشهر در نطق میان دستور خطاب به دولت گفت: شما چه کردید که شاه بیشرف نکرد؟ شما امنیتی‌ترین رئیس جمهور این کشور هستید. رفتار شما در بعد امنیتی مشکوک و تردید آمیز بود. شما دوربین‌های اطلاعاتی را تخریب کردید و از بین بردید.

در ادامه جلسه، مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را بر عهده داشت خطاب به وی، گفت: نمایندگان حق نقد کردن دارند، اما حق توهین و تهمت ندارند.

گلمرادی در پاسخ به پزشکیان اظهار داشت: من توهین نکردم.

در ادامه جلسه، گلمرادی به سمت جایگاه هیئت رئیسه آمد تا اعتراضات خود را بیان کند، اما تعدادی از نمایندگان مانع حضور وی در جایگاه هیات رئیسه شدند.
منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
وفا عسگری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
4
1
این نماینده گفته است که توهین نکرده است. براین اساس باید عبارتش را بخودش برگرداند و گفت: شخص ایشان در مقام نمایندگی چه کرده است که نمایندگان بیشرف دوره شاه نکردند؟!
پاسخ ها
نجیب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
روحانی و برادرش باید هر چه سریعتر محاکمه شوند
مهیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
1
0
گفته می شود در ماهشهر که یک شهر کوچک است بیش از 100 نفر کشته شده اند... البته که وظیفه نماینده است که پیگیر شود... حالا فعلا دیواری کوتاه‌تر از روحانی گیر نیاورده که در حوادث اخیر بسیار بی تدبیر عمل کرده است
نظرات شما
پیشخوان