تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۰۷ آذر ۱۳۹۸

ناکامی زهرا نعمتی در کسب سهمیه المپیک

با صعود میلاد وزیری و امین پیرعلی به مرحله نیمه نهایی مسابقات تیروکمان انتخابی المپیک دو سهمیه ریکرو ایران برای المپیک توکیو قطعی شد. در همین رقابت‌ها زهرا نعمتی از کسب سهمیه بازماند.
زهرا نعمتی
رویداد۲۴ پس از پایان مسابقات تیر وکمان قهرمانی آسیا از صبح امروز پنجشنبه رقابت‌های انتخابی المپیک در تایلند آغاز شد و طی آن کمانداران ریکرو ایران به مصاف حریفان خود رفتند.

در این مرحله از رقابت‌ها و در بخش بانوان زهرا نعمتی در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات با نتیجه ٦ بر صفر مقابل نماینده سریلانکا به پیروزی رسید. وی در یک هشتم نهایی مقابل نماینده هند با نتیجه ٦ بر ٤ شکست خورد و حذف شد. شیوا شجاع مهر با نتیجه ٧ بر یک مقابل نماینده قزاقستان شکست خورد و حذف شد. نیلوفر علیپور هم با نتیجه ٦ بر ٢ مقابل نماینده بوتان شکست خورد و حذف شد.

در بخش مردان، اما میلاد وزیری با نتیجه ٦ بر ٢ مقابل نماینده عربستان به پیروزی رسید. وی در یک هشتم نهایی با نتیجه ٦ بر ٢ مقابل نماینده هنگ کنگ صاحب برتری شد. وزیری در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ٦ بر ٢ مقابل نماینده تایلند به پیروزی رسید و به نیمه نهایی راه یافت.

در همین بخش رضا شبانی مقابل نماینده هنگ کنگ با نتیجه ٦ بر ٥ شکست خورد و حذف شد.

امین پیرعلی هم در مرحله یک شانزدهم نهایی با نتیجه ٦ بر ٢ مقابل نماینده فیلیپین به برتری رسید. وی در مرحله یک هشتم نهایی مقابل نماینده تاجیکستان با نتیجه ٦ بر ٤ صاحب برد شد. پیرعلی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل نماینده ازبکستان با نتیجه ٦ بر ٤ به پیروزی رسید و به نیمه نهایی راه یافت.

با توجه به حضور دو کماندار ایرانی در مرحله نیمه نهایی مسابقات انتخابی المپیک، دو سهمیه ایران برای المپیک ٢٠٢٠ قطعی است.
منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان