تاریخ انتشار: ۱۸:۱۲ - ۰۷ آذر ۱۳۹۸

سامسونگ گلکسی نوت 10 لایت قلم اس پن بلوتوثی دارد

قلم جدید اس پن سامسونگ متعلق به گلکسی نوت ۱۰ لایت از مؤسسه‌ی FCC تائیدیه گرفته است. این قلم از بلوتوث پشتیبانی خواهد کرد و برخی قابلیت‌های نمونه‌های پرچم‌دار را همراه خود دارد.

سامسونگ گلکسی نوت 10 لایت قلم اس پن بلوتوثی داردرویداد۲۴ باتوجه به اسناد FCC، ابعاد قلم ۵/۸۰ در ۴/۳۵ در ۱۰۵/۱۸ میلی‌متر خواهد بود که با قلم نوت ۱۰ یکسان و کمی بزرگ‌تر از مدل قبلی است. البته این ابعاد می‌تواند فقط برای ارگونومی باشد؛ نه سخت‌افزار اضافی برای ژیروسکوپ.

نکته‌ی جالب‌توجه اینکه FCC تا ۲۵ مه سال آینده (۵ خرداد ۱۳۹۹) تصاویر این قلم را منتشر نخواهد کرد؛ تاریخی که احتمالا بازه‌ی زمانی معرفی گلکسی نوت ۱۰ لایت را نشان می‌دهد. این تاریخ ۹ ماه پس از معرفی مدل پرچم‌دار نوت ۱۰ است؛ دقیقا در سه‌ماهه‌ی چهارم چرخه‌ی عمر یک مدل، زمانی‌که میزان فروش رو به کاهش می‌رود.

همچنین این بازه، سه ماه پس از معرفی گوشی‌های سری گلکسی اس ۱۱ است که انتظار می‌رود در ماه فوریه (بهمن) رونمایی شوند. چنین بازه‌ی زمانی به این معنی است که گلکسی نوت ۱۰ لایت سد راه نام‌های بزرگ این شرکت نمی‌شود و فرصتی برای افزایش فروش سامسونگ پس از فروکش کردن هیاهوی عرضه‌ی گلکسی اس ۱۱ خواهد بود.

منبع: زومیت
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سامسونگ ، موبایل
نظرات شما
پیشخوان