تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۰۹ آذر ۱۳۹۸

مهاجری: می‌خواهیم پرسپولیس بزرگ را غافلگیر کنیم!

سرمربی نساجی مازندران گفت: برابر پرسپولیس که قهرمان ۳ دوره اخیر لیگ ایران است کار سختی داریم، اما امیدواریم اتفاقات طبق میل ما باشد تا پس از سوت داور، تیم خوشحال زمین نساجی باشد.
پرسپولیس و نساجی
رویداد۲۴ نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و نساجی مازندران با حضور رضا مهاجری و خبرنگاران در سازمان لیگ برگزار شد. در این نشست محمدرضا مهاجری سرمربی نساجی مازندران صحبت‌های جالبی در خصوص بازی با پرسپولیس انجام داد که در زیر می‌خوانید.

آیا پزشک معالج شما اجازه داده روی نیمکت بنشینید؟

قبل از هر چیز جا دارد از همه دوستان، عزیزان، اهالی فوتبال و به ویژه هواداران نساجی در سراسر مازندران تشکر کنم که پیگیر احوالم بودند و پیام‌های دلگرم‌کننده‌ای به من دادند. پزشکان عزیز بیمارستان حضرت رسول (ص) هم خیلی زحمت کشیدند و قدردان همه هستم. در جواب سؤال شما باید بگویم خانواده‌ام خیلی مخالف نشستن من روی نیمکت هستند، اما نمی‌توانم تیم را در این شرایط تنها بگذارم. نساجی مثل پسر من است.

پزشک معالج شما چطور؟

پزشک معالجم هم مخالف است، اما ان‌شا‌ءا... مشکلی پیش نمی‌آید و به اتفاق بازیکنان روز خوبی برای هواداران نساجی رقم خواهیم زد.

بازی با پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنید؟

بازی برابر پرسپولیس همیشه شرایط خاص خود را داشته است. این تیم خیلی بزرگ و قهرمان سه دوره گذشته لیگ برتر است، اما ما می‌خواهیم آن‌ها را غافلگیر کنیم. هفته گذشته برابر استقلال که بهترین تیم حال حاضر ایران است، فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم و موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم. به جز نتیجه کفه ترازو به نفع نساجی بود.

با استقلال هم بازی خوبی انجام دادید، اما نتیجه به سود شاگردان استراماچونی شد!

شکست برابر استقلال چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌کند، زیرا بازیکنان‌مان فوتبال خوبی ارائه دادند. البته نتایج ما قابل قبول نیست، ولی از لحاظ فنی کیفیت خوبی داریم. برابر استقلال در آمار برتر بودیم. اگر تیمم برابر استقلال خوب بازی نمی‌کرد، نگران می‌شدم، اما در هفته‌های اخیر باید تمرکزمان روی گل زدن را بیشتر کنیم و در دیدار با استقلال این طلسم توسط عباس‌زاده شکسته شد. برابر پرسپولیس که قهرمان ۳ دوره اخیر لیگ ایران است کار سختی داریم، اما امیدواریم اتفاقات طبق میل ما باشد تا پس از سوت داور، تیم خوشحال زمین نساجی باشد.

صادر نشدن کارت برخی بازیکنان شما هم حواشی به دنبال داشت که بالاخره حل شد.

این مشکلات یک‌شبه به وجود نیامده است. اتفاقاتی که برای نساجی به وجود آمده به مرور زمان روی هم انباشته شده است.

شنیدید جونیور مهاجم برزیلی با پرسپولیس فسخ کرده است. نظری ندارید؟

چه عرض کنم؟ جونیور بازیکنی بود که در پنج بازی اخیر پرسپولیس به میدان نرفته بود، ولی بهتر است آقای کالدرون به این سؤال جواب بدهد.

چرا نساجی هجومی بازی می‌کند، اما نتیجه نمی‌گیرد؟

شاید من می‌آمدم با یک فوتبال بسته‌تر امتیاز می‌گرفتم و الان شاید ۳ امتیاز هم بیشتر داشتیم، اما وقتی من هجومی بازی می‌کنم و به رغم باخت هوادار تشویق می‌کند، چرا هجومی بازی نکنم؟ به هر حال یکجا گره نتیجه بازی هم باز می‌شود و این باعث می‌شود تیم حریف هم فضا پیدا کند و عمق دفاع آن‌ها باز شود.

شاید بازی با پرسپولیس به دلیل آلودگی هوا لغو شود. شما نظری ندارید؟

هوای تهران که وضعیتش معلوم است و این هوا روی همه تأثیر می‌گذارد. من مجبور بودم هر ۱۰ دقیقه، ۲ دقیقه به بازیکنانم استراحت بدهم تا اکسیژن بگیرند. امیدوارم این موضوع در دیدار امروز مشکل‌ساز نباشد.


خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان