تاریخ انتشار: ۱۷:۲۶ - ۰۹ آذر ۱۳۹۸

کارشناسی داوری بازی سپاهان و استقلال

پیروز سیف‌الله‌پور معتقد است زاهدی‌فرد و تیم داوری‌اش اشتباهات متعددی را در قضاوت دیدار استقلال و سپاهان داشته اند.

کارشناسی داوری بازی سپاهان و استقلالرویداد۲۴  پیروز سیف‌الله‌پور کارشناس داوری درباره قضاوت محمدحسین زاهدی‌فرد در دیدار سپاهان و استقلال اظهار کرد: عملکرد کلی داور با توجه به نتیجه بازی خوب نبود زیرا می‌توان عملکرد ضعیف تیم داوری را در نیتحه تاثیرگذار دانشت.

وی ادامه داد: من نمی‌دانم داور، کمک داور و حتی داور پشت دروازه چگونه هند به آن واضحی را ندید؟ نه تنها زاهدی‌فرد بلکه کمک‌های او به شدت در این صحنه کوتاهی کردند و کی‌روش حتی باید به خاطر خطای هند کارت زرد می‌گرفت. در ادامه بازی و در دقیقه ۴۰، عارف غلامی باید کارت زرد می‌گرفت اما گویی داور یادش رفته بود با خود کارت‌هایش را بیاورد.

این کارشناس داوری اضافه کرد: کیانی به صورت مسمتر به داور اعتراض می‌کرد و به نوعی بیشتر از وظایفش در کار داور دخالت می‌کرد که زاهدی‌فرد باید به او کارت زرد نشان می‌داد. همچنین خطای قائدی بر روی نیازمند کارت زرد داشت. تنها بش امیدوارکننده قضاوت زاهدی فرد، صحنه‌ای بود که نزدیک محوطه جریمه استقلال رقم خود که خطا در بیرون از محوطه جریمه اتفاق افتاد و داور پشت دروازه به درستی به زاهدی‌فرد مشورت داد. اعلام وقت اضافه به درستی در نظر گرفته شده بود اما در کل عملکرد زاهدی‌فرد و تیمش راضی‌کننده نبود.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان