تاریخ انتشار: ۲۰:۲۴ - ۰۹ آذر ۱۳۹۸

گوزن غول پیکر و آهوی کوچک

گلزنی دو مهاجم خط حمله استقلال باز هم نشان داد که این دو مهاجم به درک متقابلی از هم رسیدند و استقلال می تواند با اتکا به این زوج روزهای بهتری را خلق کند.

گوزن غول پیکر و آهوی کوچکرویداد۲۴ حالا پس از پایان نبرد نقش جهان می توان گفت و یا حتی ادعا کرد که استقلال پس از مدت ها صاحب یک زوج خط حمله خطرناک شده است.زوجی که شاید فقط رنگ صورتشان تاحدی شبیه به هم است و غیر از آن هیچ شباهتی از لحاظ فیزیکی ندارند اما تا دلتان بخواهد با هم ارتباط ذهنی دارند و بازی به بازی برای استقلال می درخشند.شاید از اولین روزی که این دو بازیکن در کنار هم با اختلاف قامتی حدود 25 سانتی متر قرارگرفتند کمتر کسی پیش بینی می کرد که بتوانند تبدیل به زوجی خطرناک شوند اما حالا در هر بازی می توان رد پایی از این دو بازیکن در موفقیت های اخیر استقلال مشاهده کرد.شاید آخرین زوجی که در استقلال شکل گرفت که منجربه قهرمانی این تیم شد دردوران امیر قلعه نویی و تشکیل زوج سیاوش اکبرپور و رضا عنایتی بود که البته بعد از آن مهاجمان خوبی هم به استقلال آمدند و رفتند اما در واقع زوجی به این شکل پس از آن در ترکیب استقلال ندیدیم. حالا مهدی قائدی با 6 گل زده و شیخ دیاباته با 5 گل زده علاوه بر اینکه در جایگاه اول و دوم جدول گلزنان لیگ قرار گرفتند استقلال را صاحب بهترین خط حمله لیگ هم کردند و به نظر می رسد اگر شرایط این دو بازیکن به همین شکل ادامه پیدا کند، استقلال می تواند روزهای به مراتب شیرین تری از امروز را تجربه کند.در این دیدار هم بر اساس آمار،قائدی با ۱ گل، ۱ پاس گل و ۲۵ پاس و دیاباته با بردن ۱۰ نبرد هوایی و ۱ گل در بازی با سپاهان نشان دادند یکی از کامل ترین زوج های هجومی لیگ ایران هستند.

گوزن غول پیکر و آهوی کوچک

البته در پیش بازی این جدال حساس، این دو را با علی دایی و خداداد عزیزی محبوب ترین زوج خط حمله تیم ملی ایران بعد از انقلاب تشبیه کردند که این خودش نشان می دهد که تا چه حد این دو در ترکیب استقلال این فصل تاثیر گذار بودند. البته آرامش این دو بازیکن در زدن ضربات آخر را بدون شک باید مرهون سرمربی ایتالیایی این تیم دانست که با تزریق اعتماد به نفس به این دو نقش مهمی در شکل گیری این زوج خط حمله استقلال درفصل نوزدهم لیگ برتر داشته است.

البته نکته جالب توجه درخصوص این دو بازیکن و تفاوت آن با زوج های اشاره شده عدم ارتباط کلامی است که تا به این جا نشان داده است که دانستن زبان فوتبالی بالاتر از ۰هر زبان زنده دنیا به کار این دو بازیکن یکی از ایران و دیگری از مالی آمده است که بازی به بازی تقویت هم می شود.

گوزن غول پیکر و آهوی کوچک

حالا استقلال با داشتن این دو مهره با ارزش خود در نوک خط حمله می تواند به گلزنی در هر دیداری امیدوار باشد و اگر چنین ترکیبی در خط دفاع استقلال هم تشکیل می شد، بدون شک این تیم الان در جایگاه بهتری از سوم قرار داشت.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال ، مهدی قائدی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان