تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۱۰ آذر ۱۳۹۸

افشاگری بازیکنان تیم ملی درباره ویلموتس

یکی از بازیکنان تیم ملی گفت: ویلموتس فقط به فکر خودش بود نه ما و تیم ملی. حتی از ما نپرسید ماجرای پاداش چیست که شما را ناراحت کرده؟

مارک ویلموتس

 رویداد۲۴ مارک ویلموتس و تیم ملی به نقطه پایان رسید‌ه‌اند. این مربی به زبان بی‌زبانی گفته اصلاً دوست ندارد در ایران کار کند. وقتی می‌نویسد کار را به وکلای خود سپرده، یعنی با فدراسیون به بن‌بست رسیده است.

ویلموتس از روز اول «قهرمان» شد؛ بدون اینکه حتی یکی از ویژگی‌های یک قهرمان را داشته باشد. مربی بلژیکی به همه ثابت کرد ایران را تنها و تنها به چشم پول می‌دید و بس. به همین دلیل وقتی پول نرسید، قراردادش را فسخ کرد و تنها با خواهش و التماس فدراسیون فوتبال حاضر شد روی نیمکت بنشیند.


بیشتر بخوانید: روزانه ٣٩٠‌میلیون تومان دریافتی ویلموتس


درباره دوران کوتاه، اما پر از داستان ویلموتس در تیم ملی هزار و یک نکته هست. بی‌شک با رفتن قطعی این مربی، بازیکنان تیم ملی می‌توانند واقعیت‌ها را بگویند. همان‌طور که در روز‌های گذشته نوشتیم و خبر دادیم، بازیکنان بدجور از دست ویلموتس شاکی و ناراحت هستند. آن‌ها می‌گویند او یک‌تنه باعث شد اتحاد تیم ملی از هم بپاشد. خط خوردن بعضی از بازیکنان که در سال‌های اخیر برای تیم ملی زحمت کشیده بودند، بی‌تفاوتی ویلموتس نسبت به بازیکنان، عدم داشتن برنامه به ویژه برنامه‌های تمرینی و تاکتیکی و... از جمله اقداماتی بود که به ایران ضربه زد. با خبر شدیم سر ماجرای پاداش‌ها هم بازیکنان از دست ویلموتس شاکی هستند.

وقتی مهدی طارمی بعد از بازی با کامبوج گلایه کرد و گفت پاداش‌ها را نداده‌اند، ویلموتس اصلاً به روی خود نیاورد. از نظر بازیکنان اگر کارلوس بود برای حل مشکل بازیکنان همه کار می‌کرد. در همین ارتباط یکی از بازیکنان تیم ملی گفت: «ویلموتس فقط به فکر خودش بود نه ما و تیم ملی. حتی از ما نپرسید ماجرای پاداش چیست که شما را ناراحت کرده؟ همه ناراحت بودند ولی او برایش مهم نبود. در حالی که قرار بود همه یک تیم باشیم و برای ایران بازی کنیم.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان