تاریخ انتشار: ۱۵:۰۳ - ۱۱ آذر ۱۳۹۸

هرثانیه بازی جونیور درپرسپولیس چندمیلیون آب خورد؟

براندائو برای هر دقیقه بازی در ترکیب پرسپولیس ۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، هر ثانیه ۱۵۵ هزار تومان و هر روز ۶۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان گرفته که جمع آن به رقمی در حدود ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می‌رسد!

جونیور

رویداد۲۴ جونیور براندائو قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد و اولین خروجی تیم کالدرون لقب گرفت.

براندائو که مدت‌ها مورد بحث منتقدان پرسپولیس بود و حتی کالدرون در نشست خبری از او به عنوان گزینه نهم خودش یاد کرد، بدون زدن گل و پاس گل از پرسپولیس جدا شد.


بیشتر بخوانید: جونیور:پرسپولیسی‌ها بدانند من یک ستاره بودم


مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کرده براندائو با دریافت ۲۵۲ هزار دلار قراردادش را فسخ کرده، ۱۰۰ هزار دلار در ابتدای امضای قرارداد، ۵۰ هزار دلار در پرداختی دوم و ۱۰۲ هزار دلار هنگام فسخ قرارداد. جونیور در مجموع ۵ بازی در لیگ و یک بازی در جام حذفی برای سرخپوشان به میدان رفت و به عنوان یک مهاجم روی هیچ کدام از گل‌های تیم تاثیر نگذاشت.

مهاجم برزیلی که اولین بازی خود را هفته دوم مقابل تراکتور در تاریخ ۸ شهریور انجام داد، آخرین بار هفته هفتم در تاریخ ۲۸ مهر مقابل پیکان برای پرسپولیس به میدان رفت و با ۵۱ روز حضور در مسابقات رسمی یکی از کوتاه‌ترین حضور‌های بازیکنان در پرسپولیس را هم به ثبت رساند.

مجموع دقایق حضور جونیور در ترکیب پرسپولیس در لیگ ۲۷۲ دقیقه و لیگ و حذفی با هم ۳۴۶ دقیقه است و به این ترتیب او به یکی از گران‌ترین خرید‌های تاریخ پرسپولیس تبدیل می‌شود. براندائو برای هر دقیقه بازی در ترکیب پرسپولیس ۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، هر ثانیه ۱۵۵ هزار تومان و هر روز ۶۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان گرفته که جمع آن به رقمی در حدود ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می‌رسد! باشگاه پرسپولیس پس از خارج کردن نام براندائو از لیست خود قرار است در نیم فصل یک مهاجم خارجی سرشناس جذب کند. آیا این مهاجم هم چیزی شبیه جونیور خواهد بود؟

منبع: تابناک
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان