تاریخ انتشار: ۱۶:۵۳ - ۱۲ آذر ۱۳۹۸

حاشیه‌های سومین روز ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس/ اصولگرایان پیشتاز در ثبت نام‌ها

سومین روز ثبت نام نامزده‌های انتخابات مجلس یازدهم از صبح روز سه شنبه آغاز شد و نسبت به دو روز گذشته چهره های شناخته تر شده بیشتری در محل ثبت نام حضور پیدا کردند.

رویداد۲۴ سومین روز ثبت نام نامزده‌های انتخابات مجلس از صبح روز سه شنبه آغاز شد. در روز سوم نیز همچون دو روز گذشته حضور اصولگرایان نسبت به اصلاح طلبان برای ثبت نام بیشتر بود. 

رقابت‌های انتخاباتی صبح روز یکشنبه و با مجوز وزارت کشور آغاز شد و ثبت نام از نامزد‌ها در وزارت کشور و فرمانداری‌های سراسر کشور و همچنین سفارتخانه‌ها، کنسولگری‌ها یا نمایندگی‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور آغاز گردید.


بیشتر بخوانید:

دست پر یاران احمدی نژاد در انتخابات مجلس یازدهم/ کسی برای اصلاح طلبان فرش قرمز پهن نکرد


ثبت نام از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ غروب به مدت یک هفته جریان خواهد داشت. عموما در روز‌های اول استقبال کمتری برای نامزدی مجلس صورت می‌گیرد، اما در ادامه کاندیدا‌ها یکی پس از دیگری ثبت نام می‌کنند.

در سومین روز از رقابت‌ها، محمد سلیمانی نماینده مردم تهران در مجلس نهم  و وزیر ارتباطات محمود احمدی‌نژاد با حضور در وزارت کشور از حوزه انتخابیه تهران برای شرکت در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.او می‌گوید آقای روحانی کشور را به ته چاه برده است و باید افرادی در مجلس حضور یابند تا بتواند کشور را نجات دهند.

همچنین زهره الهیان نماینده پیشین مجلس با ثبت نام در انتخابات مجلس گفت: من از حوزه انتخابیه تهران در انتخابات اسفندماه شرکت می‌کنم. بنای حضور مستقل در انتخابات را ندارم اگر در لیست ائتلاف نیروهای انقلاب باشم، شرکت خواهم کرد. در غیراینصورت از این لیست حمایت خواهیم کرد. با عزیزان شورای ائتلاف هماهنگ کردم و آنها سفارش کردند ثبت نام‌ کنم.

مرتضی آقا تهرانی عضو جبهه اصولگرایی و نماینده تندروی پیشین مجلس نیز با ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم در خصوص آخرین وضعیت و موضع جبهه پایداری در انتخابات مجلس گفت: جلسات ما برقرار است و من از همه به خصوص جوانان دعوت کردم که در این دور کاندید شوند اما فعلا به صورت مستقل در انتخابات شرکت می‌کنم اما تفکرات من به این جبهه نزدیک‌تر است و در آینده ممکن است از طرف آنها شرکت کنم.

علیرضا دهقان گوینده خبر ورزشی و نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور داوطلب نمایندگی مجلس شد. دهقان اعلام کرد که به صورت مستقل وارد انتخابات شده است.

از سوی دیگر ابولقاسم رئوفیان دبیرکل حزب ایران زمین با حضور در وزارت کشور برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

رضا تقی پور عضو سابق شورای شهر تهران و وزیر پیشین ارتباطات نیز پس از ثبت‌نام در انتخابات گفت: من نماینده هیچ گروه یا جبهه‌ای نیستم امروز دو جریان اصلی بیشتر نداریم؛ یکی جریان انقلابی که شعار آن ولایت، منویات و فرمایشات رهبری و اعتقاد به ولایت فقیه و حرکت در خط آن به صورت نظری و عملی است و جبهه دیگر هم جریانی است که از این خط کاملا فاصله دارد.

کامل عابدین‌زاده نماینده دور نخست مجلس شورای از حوزه انتخابیه خوی برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

علی خضریان عضو شورای حزب مرکزی جبهه پایداری در حاشیه ثبت نام یازدهمین دوره ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: من از حوزه انتخابیه تهران در انتخابات اسفند ماه شرکت خواهم کرد اما فعلا در انتخابات ثبت نام کردم تا دست جریان انقلابی برای انتخاب باز باشد.

علیرضا رحیمی عضو هئیت رئیسه و نماینده اصلاح طلب مجلس در حاشیه ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از حوزه انتخابیه تهران در انتخابات اسفند شرکت خواهم کرد، گفت: من عضو جریان اصلاحات هستم اما تاکنون لیست این جریان نهایی نشده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان