تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۱۲ آذر ۱۳۹۸

اطمینان لواندوفسکی از قهرمانی بایرن در لیگ قهرمانان اروپا

مهاجم لهستانی بایرن مونیخ اطمینان دارد که تیمش در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا قهرمان خواهد شد.

اطمینان لواندوفسکی از قهرمانی بایرن در لیگ قهرمانان اروپارویداد۲۴ به نقل از اسکای اسپورت، بایرن مونیخ در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است.

بایرن از ۵ بازی که به میدان رفته ۱۵ امتیاز کسب کرده و صعود خود را به عنوان تیم صدرنشین به دور بعد قطعی کرده است. شاگردان فلیک تنها تیمی در فصل جاری به شمار می‌آیند که هر ۵ دیدار خود در مرحله گروهی به پیروزی رسیده و این باعث شده تا یکی از شانس های اصلی قهرمانی باشد.

روبرت لواندوفسکی مثل همیشه نقش بسزایی در درخشش بایرن هم در لیگ قهرمانان اروپا و هم در رقابت‌های بوندسلیگا داشته است.

او گفت: با توجه به شرایط موجود و نتایجی که به دست آورده‌ایم، می‌توانیم عنوان قهرمانی را در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا به دست آوریم. تا الان نتایج خوبی به دست آورده‌ایم و امیدواریم که در ادامه هم مقتدرانه ظاهر شویم.

مهاجم لهستانی بایرن ادامه داد: براین باور هستم که می‌توانیم بهتر از این هم بشویم. بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم. براین باورم که سال بعد برای ما بسیار خوب خواهد شد و می‌توانیم کارهای زیادی انجام دهیم.

لواندوفسکی در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا توانسته در ۵ بازی ۱۰ گل به ثمر رساند و در صدر جدول بهترین گلزنان جای دارد. او در رقابت‌های بوندسلیگا هم با زدن ۱۶ گل در صدر بهترین گلزنان قرار دارد و بهترین فصل حضورش را با بایرن تجربه می کند.

این مهاجم لهستانی شب گذشته هم در مراسم توپ طلا جزو ۱۰ بازیکن برتر بود و در نهایت با کسب ۴۴ امتیاز هشتمین بازیکن برتر جهان شد.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان