تاریخ انتشار: ۲۲:۱۱ - ۱۲ آذر ۱۳۹۸

رونالدو دیگر روز خوش ندید!

کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی یوونتوس هنوز قادر به تکرار روز‌های درخشان رئال مادرید نبوده است.

رونالدو دیگر روز خوش ندید!رویداد۲۴  دیشب مراسم بهترین های دنیا و توپ طلای فرانس فوتبال در پاریس برگزار شده و کریستیانو رونالدو ترجیح داد در این مراسم غایب باشد. او کیلومترها دورتر و در ایتالیا جایزه بهترین بازیکن فصل ایتالیا را دریافت کرد، اما بی شک این دستاوردی نبود که کریستیانو رونالدو در انتظار آن باشد.

کریستیانو رونالدو یک سال و نیم قبل رئال مادرید را برای فتح عناوین و افتخارات بیشتر ترک کرد، اما به نظر می رسد دوری از پایتخت اسپانیا به وی نساخته و ستاره پرتغالی هنوز نتوانسته فرم سابق خود را بدست آورد. مشخصا یوونتوس هنوز نتوانسته آنچه کریستیانو رونالدو بدنبالش بود را به وی اعطا کند و هم رئال مادرید و هم رونالدو تا به حال بعد از جدایی از هم روز خوشی ندیده اند.

رونالدو دیگر روز خوش ندید!

شماره 7 و بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید برای یک دهه بهترین گلزن و ستاره این تیم بود، اما حالا به نظر می رسد که زین الدین زیدان بدون او در حال تزریق ثبات به کهکشانی هاست و کم کم روزهای دشوار در حال سپری شدن است.

البته این سرنوشت گریبان دیگر بازیکنانی که طی این سالها از رئال مادرید جدا شده اند را نیز گرفته است. آنجل دی ماریا ، مسوت اوزیل و حتی گونسالو هیگواین دیگر بازیکنانی هستند که به دلایل ورزشی مادرید را ترک کردند، اما پروژه هیچکدام از آنها مطابق برنامه ریزی پیش نرفت. دوران حرفه ای اوزیل روند نزولی شدید داشته و هیگواین چهار بار باشگاه را تغییر داده است و هنوز به سطح مورد نظر نرسیده و دی ماریا نیز پایین تر از سطح انتظار در پاریس بازی می کند. این سرنوشت برای رونالدو نیز تکرار شده و فعلا در تورین او تبدیل به رونالدوی مادرید نشده است.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: رونالدو ، یونتوس
نظرات شما
پیشخوان